اخبار داغ

دادستان خلیل آباد:

فرهنگ حضور و فعالیت در فضای مجازی باید نهادینه شود

فرهنگ حضور و فعالیت در فضای مجازی باید نهادینه شود
سلطانی با بیان اینکه هدف قرار گرفتن زندگی زناشویی یکی از آسیب های فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی اهمیت بسیار بالایی در زندگی امروز ما دارد و فرهنگ حضور و فعالیت در فضای مجازی باید نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمید سلطانی، دادستان خلیل آباد ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی اهمیت بسیار بالایی در زندگی امروز ما دارد و فرهنگ حضور و فعالیت در فضای مجازی باید نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه اگر فردی بدون این فرهنگ وارد فضای مجازی شود مطمئنا خسران و زیان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چارچوب های فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی را می توان در شهرستان مشخص کرد تا از خسارت های این فضا جلوگیری کرد.

, .,

دادستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه  دستگاه ها به دلیل محدودیت هایی که دارند نمی توانند در این فضا باشند که باید برای آن چاره اندیشی شود، تصریح کرد: باید دید که مردم از هر یک از ادارات چه انتظاری دارند و بسنجیم که مدیریت ما چه نقاط قوت و ضعفی دارند.

, .,

وی با اشاره به اینکه نکاتی که امروز در فضای مجازی مطرح می شود آیا این نکات مربوط به نیازهای مردم شهرستان ما را دارد یا خیر؟، اذعان کرد: خلیل آباد یک شهرستان کشاورزی خیز است چقدر در فضای مجازی از روش های کاشت، داشت و برداشت کشمش و دیگر محصولات کشاورزی در این فضا گفته می شود.

, .,

سلطانی با بیان اینکه قائله مند کردن کانال ها و گروه هایی که در شهرستان هستند باید در دستور کار گیرد، عنوان کرد: مشکلات زیادی در حوزه آسیب های اجتماعی فضای مجازی داریم و باید برنامه فرهنگی آفندی در فضای مجازی داشته باشیم.

, .,

وی با تاکید بر اینکه هدف قرار گرفتن زندگی زناشویی یکی از آسیب های فضای مجازی است، تشریح کرد: مقایسه افراد در این فضا با همسر خود می تواند آغاز اختلاف در خانواده باشد که نیاز به یک کار فرهنگی و آموزشی برای مقابله با این آسیب است.

, .,

فرصت های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که باید مدیریت شوند

, فرصت های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که باید مدیریت شوند,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این نشست اظهار داشت: فضای مجازی در فرصت ها توانسته ما را به فناوری های جدیدی برساند و مطمئنا نمی توانیم از این فضا جدا شویم.

, .,

وی با بیان اینکه تشکیل یک گفتمان جدید برای مردم یکی از آثار فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی مختص یک گروه نیست بلکه تمام اقشار با سنین مختلف از فرصت ها و تهدیدات این فضا برخوردار هستند.

, .,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه فرصت های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که ما از این فرصت ها بد استفاده می کنیم و باید مدیریت بیشتری در این زمینه داشته باشیم، تصریح کرد: تهدیدات در فضای مجازی به دو بخش اطلاعاتی که آگاهانه و  نا اگاهانه توسط برخی از افراد منتشر می شود تقسیم بندی می شود.

, .,

وی با اشاره به اینکه نیم میلیون شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران در جهان مطلب منتشر می کنند، اذعان کرد: اولویت بندی باید برای فضای مجازی شهرستان خلیل آباد تعیین و آسیب ها و فرصت ها مشخص شود.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه