اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت مازندران اعلام کرد؛

تشدید نظارت‌های بهداشتی و کنترل قیمت در بازار مازندران

تشدید نظارت‌های بهداشتی و کنترل قیمت در بازار مازندران
حسینقلی قوانلو از تشدید نظارت‌ها بر بازار مازندران در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کنترل قیمت‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسینقلی قوانلو عصر امروز در جلسه مشترک روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق اصناف شهرستان‌های استان، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار و واحدهای صنفی به جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، آن دسته از واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمپ خواهند شد.

رئیس سازمان صمت مازندران با تقدیر از متصدیان واحدهای صنفی که مبادرت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند؛ خاطرنشان کرد: در بررسی‌های بعمل آمده، بسیاری از واحدهای صنفی در سراسر استان الزامات بهداشتی را رعایت کرده و از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

قوانلو با بیان اینکه در برهه فعلی شعار ما این است، هم باید اقتصاد را حفظ کرد و هم به سلامت مردم و جامعه اهمیت داد؛ عنوان کرد: لذا با فرهنگ سازی در سطح بازار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم شیوع این ویروس را کنترل و تداوم فعالیت بازار را شاهد باشیم.

وی اعلام کرد: ما باید این روزها بار روی دوش جامعه پزشکی و حوزه سلامت را کم کنیم و این امر جز با رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی محقق نمی‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به تداوم نظارت و بازرسی در سطح بازار تاکید کرد و گفت: نظارت هر چه بیشتر بر قیمت کالا و خدمات و رعایت مسائل بهداشتی با جدیت از سوی اتاق‌های اصناف و ادارات صمت شهرستانی پیگیری می‌شود.

قوانلو بیان کرد: در زمان فعلی شاهد فشار حداکثری امریکا و برخی دیگر کشورها بر کشورمان می‌باشیم، لذا باید تمام توان خود را با افزایش تولید، اشتغال و کنترل بازار در جهت ریشه‌کن کردن این فشار حداکثری به کار ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه