اخبار داغ

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد؛

دفاع از ملت مسلمان آذربایجان؛ محور اصلی نشست نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های شمالغرب کشور

دفاع از ملت مسلمان آذربایجان؛ محور اصلی نشست نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های شمالغرب کشور
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، محورهای نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی دقایقی قبل در حاشیه نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان، به بیان محورهای این نشست پرداخت و اظهار داشت: نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان شمالغرب کشور بصورت فصلی نشست مشترکی برگزار می‌کنند و در مورد مباحث فرهنگی، سیاسی استان‌ها و منطقه مشورت و تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی افزود: در بعضی از مواقع تصمیمات اتخاذ شده بصورت پیشنهاد محضر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در ادامه به بیان محورهای اصلی نشست امروز نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان در ارومیه پرداخت و گفت: این نشست در سه محور عمده اتفاق افتاد که یکی از محورها بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و نقش ائمه جمعه و روحانیت استان‌ها در مسائل معیشتی، کمک به مردم و مطالبه مشکلات معیشتی از مسئولین بود که مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: محور دیگر گفتگوها مسئله قره‌باغ و درگیری کشور آذربایجان با ارمنستان است که مباحث مطروحه در دفاع از ملت مسلمان آذربایجان و تجلیل از شهداء این ملت به صورت اطلاعیه به اطلاع مردم خواهد رسید.
,
 
,
حجت الاسلام قریشی بیان داشت: محور دیگر این نشست مباحث و مسائل حوزه‌های علمیه چهار استان است که در این مورد نیز به بیان مباحث معیشتی و علمی حوزه‌ها پرداخته شده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه