اخبار داغ

سردار سلیمانی عنوان کرد

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تدوین سند 10 ساله سازمان بسیج، گفت: از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز نشست تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان با رئیس سازمان بسیج مستضعفین، برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ابتدای این جلسه سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بیشترین هماهنگی و تعامل در دستگاه‌های کشور با آموزش و پرورش است و در شرایط اخیر این تعامل عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هدف ما در این همکاری و تعامل، کمک به آموزش و پرورش در به میدان آوردن نیروهای مردمی است که به دلیل نزدیک بودن کار از جنبه‌ دیگر است که ما در تربیت و نقش‌آفرینی جوانان و تمدن‌سازی نقش داریم و در واقع نقش‌های مکمل یکدیگر هستند.
,
 
,
سلیمانی عنوان کرد: در خصوص گام دوم انقلاب سند ۱۰ ساله بسیج مستضعفین به مقام معظم رهبری ارائه شده است که آموزش و پرورش نقش گسترده‌ای در آن دارد و چهارمحال و بختیاری می‌تواند استان پیشتاز در اجرایی کردن این سند باشد که از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.
,
 
,
رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نقشه راه این سند هنوز تکمیل نشده است، افزود: در رابطه با مدارس محروم در چهارمحال و بختیاری در صورت محقق شدن بودجه این سازمان بخشی از آن صرف محرومیت‌زدایی در این استان می‌شود.
,
 
,
تلاش جهادگونه معلمان بسیجی در چهارمحال و بختیاری
,
 
,
در ادامه این جلسه فرحناز قائدمینی گفت: آموزش و پرورش ارتباط خوبی با بسیج دارد و بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در آموزش و پرورش استان بسیار فعال است.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در بسیج دانش‌آموزی استان که توانمند و پرتلاش حرکت می‌کند نمایشگاه‌های بسیج، اردوهای راهیان نور و سایر همکاری‌های هم‌سو وجود دارد هم‌چنین پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی برنامه مشق عشق اجرا شد که نمایشگاهی از کارهای هنری دانش‌آموزان برگزار شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه معلمان بسیجی‌وار در تابستان در مناطق محروم حضور پیدا کردند، افزود: آموزش حضوری به دانش‌آموزان در کلاس‌های پایه جهاد آموزشی معلمان بود هم‌چنین در تولید محتوای چند رسانه‌ای، آموزش آنلاین، مشاوره تلفنی و فضای مجازی نیز جهادگرانه تلاش کردند.
,
 
,
قائدامینی خاطرنشان کرد: در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در کنترل آموزش در فضای مجازی آموزش حضوری در استان انجام می‌شود و در مناطق محروم حضور دانش‌آموزان در کلاس درس زیاد است زیرا امکان استفاده از سایر روش‌های آموزشی را ندارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه