اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد؛

معرفی ادارات بی توجه به پروتکل های بهداشتی به سیستم تخلفات اداری/نمره مثبت استان در مقابله با کرونا

معرفی ادارات بی توجه به پروتکل های بهداشتی به سیستم تخلفات اداری/نمره مثبت استان در مقابله با کرونا
محمدعلی شجاعی گفت: در استان، مدیران و کارکنانی که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند به سیستم تخلفات اداری استان برای رسیدگی به تخلف آنها معرفی خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا دستور داد: تمامی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات، فرمانداری ها و بخشداری ها در سطح استان متعهد به انجام و اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی ( استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی) در سطح ادارات خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

شجاعی گفت: رعایت این دستورالعمل نظارت و ارزیابی می شود و درصورتیکه مشاهده و یا گزارش شود در محیط های اداری استان، مدیرانی و یا کارکنانی پروتکل های بهداشتی اشاره شده را رعایت نمی کنند تخلف آنها از طریق سیستم رسیدگی به تخلفات اداری استان رسیدگی خواهد شد.

,

وی همچنین تصریح کرد: ادارات استان به مراجعانی که پروتکل های بهداشتی اشاره شده را نیز رعایت نکنند حق ارائه خدمت به آنان را ندارند.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود عدم همکاری ادارات و نهادهایی اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه ارائه اطلاعات و گزارشات مورد درخواست این دانشگاه برای تحلیل وضعیت شرایط و رفتارهای جامعه نسبت به بیماری کرونا در استان انتقاد کرد و گفت: این مطالبه، مصوبه جلسه قبل این ستاد بوده و این در حالی است که در این زمینه ادارات و نهادهای اجرایی استان در این زمینه همکاری لازم را نداشته اند.

,

شجاعی تصریح کرد: درصورتیکه این همراهی و همکاری به درستی و کامل انجام می شد دانشگاه علوم پزشکی استان تا به امروز می توانست مبتنی بر دریافت داده های درخواست شده، تحلیل واقعی را بدست می آورد تا مبتنی بر آن تصمیم گیری های اصلی را اتخاذ می کردیم.

,

وی اعلام کرد: تمامی نهادها و ادارات اجرایی همچنین فرمانداری ها و بخشداری های سطح استان تا یکشنبه هفته آینده مهلت دارند و موظف هستند در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری لازم را داشته باشند.

,

وی همچنین درباره به تحویل 15 هزار دوز واکسن آنفولانزایی که از سوی وزارت بهداشت و درمان کشور به استان خراسان شمالی اختصاص یافته است، اشاره و اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان آمار اقشار هدف ( بیماران خاص، ماداران باردار، زندانی ها و پرسنل بهداشتی و درمان) را با مقدار دوز واکسن دریافتی را ارزیابی و تحلیل کند، درصورتیکه به این نتیجه رسیدید مقدار واکسن دریافتی پاسخگوی تمامی این اقشار نیست موضوع را به استانداری خراسان شمالی اعلام کنید تا برای دریافت دوز لازم از این واکسن پیگیری ها انجام شود.

,

استاندار خراسان شمالی در خاتمه  به ارسال مکاتبه معاون امنیتی وزیر کشور به استانداری خراسان شمالی در پنجم مهر ماه جاری اشاره کرد و گفت: در این مکاتبه اعلام شده است که روند مدیریت در کنترل شیوع بیماری کرونا در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس، گلستان، کرمانشاه، بوشهر و ایلام در مقایسه با سایر استان ها بهتر بوده است.

,

وی افزود: این مهم جز با همراهی و همکاری ادارات و نهادهای اجرایی همچنین مردم ممکن نبود.

,

شجاعی تصریح کرد: تلاش ها در خراسان شمالی در راستای کاهش سطح اپیدمی این بیماری تا زیر یک درصد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه