اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه:

۷ هزار عدد گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه می شود

۷ هزار عدد گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه می شود
محسن رخصی, مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در صدد تهیه ۷ هزار عدد گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم لذا تلاش می کنیم در اسرع وقت این تبلت ها خریداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار  مرصاد ،اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا آموزش و پرورش آموزش ها را از طریق فضای مجازی و برنامه شاد ارائه می کند برهمین مبنا دانش آموزان مجاب به استفاده از وسایل ارتباطی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه ۱۴ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که بیش از ۵۰ درصد آنها در اولویت دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت هستند.

رخصی خاطرنشان کرد: در همین راستا در صدد تهیه ۷ هزار عدد گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی عنوان کرد: به این منظور در مراسم شور عاطفه ها که تا جمعه هفته جاری نیز ادامه دارد از مردم خواسته ایم کمک های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا گوشی هوشمند و تبلت خریداری شود.

رخصی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر منابع نظیر کمک‌های خیرین و کمیته امداد برای تهیه این ۷ هزار عدد تبلت و گوشی هوشمند بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: تلاش می کنیم در اسرع وقت این تبلت ها خریداری و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد تا زمان زیادی از سال تحصیلی را از دست ندهند همچنین ممکن است در نیمسال دوم نیز شاهد ادامه یافتن این رویه باشیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه