اخبار داغ

تجلیل مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه از سه خانواده ایثارگر حوزه سلامت + تصاویر

تجلیل مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه از سه خانواده ایثارگر حوزه سلامت + تصاویر
با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از جانبازان بالای ۵۰ درصد حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه در دهدشت تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس صبح امروز در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسعود داستار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان, مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در منزل سه نفر از جانبازان بازنشسته بالای ۵۰ درصد حوزه سلامت این شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با اهداء لوح سپاس و هدایایی از مقام شامخ ایثارگران تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 حجت الاسلام داستار در این دیدارها ضمن تاکید بر اهمیت نقش جایگاه رفیع ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان در گسترش و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در سایه دفاع از ارزش‌ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده و آرامش امروز ما مرهون جان بر کفی های عزیزان ایثارگر است که باید قدردان زحمات شان بود.
,
 
,
داستار گفت: سرمایه های هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و توکل بر خدا, از کیان اسلامی و ارزش‌های ناب محمدی دفاع کردند و اکنون وظیفه ماست که این ایثار و فداکاری ها را برای نسل جوان تبییم کنیم و یاد و خاطره رشادتهای رزمندگان را زنده نگه داریم.
,
 
,
محمد طاهر طیب زادگان  رئیس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه در این دیدار گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و و خاک کشورمان رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش زندگی کنید.
,
 
,
 طیب زادگان به ایثارگران حوزه سلامت در زمینه مقابله با بیماری کرونا نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز حوزه سلامت با نثار جان بهترین پرسنل خود و ایثارگری بخش های مختلف بهداشتی و درمانی وظیفه حفاظت از سلامت آحاد مختلف مردم را افتخاری برای خود دانسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه