اخبار داغ

اجرای مرحله سوم طرح مهر کریمانه؛

خیران و بسیجیان برخواری پای کار تسهیل ازدواج نوعروسان نیازمند+ فیلم

خیران و بسیجیان برخواری پای کار تسهیل ازدواج نوعروسان نیازمند+ فیلم
سومین مرحله طرح مهرکریمانه سپاه شهرستان برخوار با اهدای شش سری جهیزیه با ۲۳ قلم کالای ایرانی بین نوعروسان نیازمند این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تلاش برای آسان نمودن سنت پیامبر اکرم (ص) انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن ترکی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند درخصوص سومین مرحله طرح مهر کریمانه اظهار کرد: طرح مهر کریمانه با هدف تامین جهیزیه خانواده هایی که سالیان سال در دوران قبل از رفتن به خانه بخت به سر می برند با اقلامی از جمله یخچال، اجاق گاز، لباس شویی، تلویزیون، فرش، پنکه و جارو برقی، سرویس قابلمه و ظروف، کالای خواب، پشتی و پتو و بخاری اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: شاید از نظر برخی افراد این اقلام و جهیزیه بسیار سنگین نباشد اما امکان آغاز زندگی آبرومندانه با این اقلام فراهم است.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار تصریح کرد: مرحله سوم این طرح با اهدای شش سری جهیزیه و با ۲۳ قلم کالای عمدتا ایرانی با همکاری خیران محترم و خانواده ها انجام شده است.

,

سرهنگ ترکی در پایان با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت، گفت: شاهد همکاری و همیاری خیرین محترم، مردم عزیز و دیگر نهاد های مرتبط در این قضیه باشیم تا بتوانیم مهم ترین معضل یعنی ازدواج آسان و بدون دغدغه ای را برای مردم عزیز داشته باشیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه