اخبار داغ

در اولین مسابقه دور رفت لیگ کشتی آزاد کشور؛

کُشتی زنجان، مغلوب تیم پرستاره استقلال تهران شد

کُشتی زنجان، مغلوب تیم پرستاره استقلال تهران شد
تیم کشتی شهدای زنجان در اولین مسابقه خود از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، صبح امروز با نتیجه 7 بر 3 مغلوب تیم پُرستاره و قدرتمند استقلال تهران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; نخستین رویارویی تیم کشتی زنجان در لیگ برتر برگزار شد، در این رویارویی میثم حیدری، علیرضا صابریان و اباذر اسلامی، ورزشکاران اعزامی زنجان به ترتیب در وزن‌های 70 ، 86 و 97 کیلوگرم در برابر علی اسماعیل‌پور، سجاد غلامی و اسماعیل نجاتیان به پیروزی رسیدند و کشتی‌گیران زنجانی در سایر اوزان، مغلوب تیم حریف شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

** باختیم اما فوق‌العاده بودیم

, ** باختیم اما فوق‌العاده بودیم, ** باختیم اما فوق‌العاده بودیم,

عباس محمدی، رئیس هیات کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در اولین مسابقه، شکست خوردیم اما تیم زنجان بدون حامی مالی و با کمترین امکانات و هزینه‌ها در برابر تیمی که 5 میلیارد تومان هزینه کرده، فوق‌العاده کار کرد.

,

وی تصریح کرد: در 2 وزن با نتایج نزدیک و حداقل اختلاف باختیم که اگر در آن وزن‌ها به پیروزی می‌رسیدیم، نتیجه مساوی می‌شد.

,

محمدی گفت: مسعود مددی در وزن 92 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 3 و رضا مقتدر نیز در وزن 74 کیلوگرم با نتیجه 2 بر یک و با حداقل اختلاف، مغلوب تیم قدرتمند استقلال تهران شدند و در مجموع، کشتی‌گیران زنجانی با غیرت و جوانمردی و با کمترین امکانات و حمایت‌ها خوش درخشیدند.

,

وی با ابراز رضایت از نتیجه تیم زنجان در اولین مسابقه، خاطرنشان کرد: استقلال تهران، یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی این رقابت‌ها است.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به کشتی‌گیران تیم حریف، افزود: نادر حاج‌آقانیا دارنده مقام سوم آسیا، امیرمحمد یزدانی قهرمان جوانان جهان، عباس فروتن قهرمان جوانان جهان، اسماعیل نجاتیان، امیر محمدی، حمیدرضا زرین‌پیکر و جمال عبادی قهرمانان بزرگسالان کشور و عرفان جعفریان نایب‌قهرمان جوانان جهان، اعضای شاخص تیم استقلال تهران هستند.

,

وی با بیان اینکه دومین مسابقه تیم کشتی زنجان با فرش مشهد خواهد بود، ابراز کرد: این مسابقه ساعت 18 امروز (پنج‌شنبه 10 مهرماه) برگزار و به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

,

محمدی ادامه داد: سومین مسابقه تیم زنجان نیز ساعت 11 فردا در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

,

** در انتظار اسپانسر برای تقویت تیم

, ** در انتظار اسپانسر برای تقویت تیم, ** در انتظار اسپانسر برای تقویت تیم,

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: در صورتی که حامی مالی مناسبی برای تیم زنجان پیدا شود می‌توان چند کشتی‌گیر خوب را برای تقویت تیم، جذب کرد.

,

محمدی با بیان اینکه با تلاش و رایزنی‌های مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، یک اسپانسر پیدا شده است، اظهار داشت: قرار است جلسه‌ای در روز شنبه هفته آینده در این رابطه برگزار شود که امیدواریم به نتیجه رسیده و تیم کشتی زنجان از حامی مالی مناسبی بهره‌مند شده و با قوت در مسابقات مختلف حضور پیدا کند.

,

وی ضمن ابراز گلایه از مدیران عالی‌رتبه استان نسبت به عدم حمایت از تیم کشتی زنجان، خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران و به‌ویژه شورای شهر زنجان، استان را به حال خود رها کرده و هیچ حمایتی از تیم‌های ورزشی به‌خصوص کشتی نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه