اخبار داغ

حضور گروه‌های جهادی در مهار آتش‌سوزی دیلم/ آمادگی بسیج سازندگی برای کمک به بازاریان حادثه‌دیده

حضور گروه‌های جهادی در مهار آتش‌سوزی دیلم/ آمادگی بسیج سازندگی برای کمک به بازاریان حادثه‌دیده
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی از بدو آتش‌سوزی بازار دیلم در محل حادثه حضور داشته و تا اطفاء کامل حریق در کنار دستگاه‌های امدادی مشغول به خدمات‌رسانی بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ذوالفقار عباسی فر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم، اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان دیلم از بدو حادثه صبح امروز در محل آتش‌سوزی حضور پیدا کرده و تا اطفاء کامل حریق در کنار دستگاه‌های امدادی مشغول به خدمات‌رسانی بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: بعد از مهار آتش نیز نیروهای جهادگر در محل حادثه حضور دارند و آماده خدمات‌رسانی در کنار دستگاه‌های اجرایی هستند.

,

وی ابراز کرد: صاحبان این ۲۰۰ غرفه‌ای که امروز در آتش سوخته، اغلب افراد ساحل‌نشینی هستند که به دلیل بضاعت مالی بسیار پایین، توان اجاره مغازه را نداشته و تنها راه امرارمعاش آنها از طریق برپایی بازارچه موقت بوده است.

,

عباسی‌فر با بیان اینکه همه نهادها باید برای کمک به افراد حادثه‌دیده بازارچه دیلم وارد عمل شوند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این آمادگی را دارند که در کنار صنایع نفت و گاز، دستگاه‌های اجرایی و خیرین استان بوشهر اقدام به خدمات‌رسانی کنند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از همه بسیجیانی که با دلسوزی و دغدغه‌مندی و مسؤولیت‌پذیری برای کمک به مردم در محل آتش‌سوزی حضور دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه