اخبار داغ

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس مطرح کرد؛

طرح آجر به آجر؛ تنها راه فرار البرز از کمبود فضای آموزشی

طرح آجر به آجر؛ تنها راه فرار البرز از کمبود فضای آموزشی
علی حدادی گفت: طرح آجر به آجر در استان البرز که با تراکم دانش آموزی و مهاجرت پذیری مواجه است، ضرورت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه به کمبود شدید فضای آموزشی در استان البرز اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: طرح آجر به آجر در ارتقا فرهنگ مدرسه سازی بسیار موثر بوده و مردم می توانند حتی با اهداء 10 هزار تومان هم در ساخت مدرسه مشارکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
علی حدادی با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر علاوه بر مشارکت مردم، همراهی خیرین را هم برای توسعه مدرسه سازی به همراه خواهد داشت، افزود: در طرح مذکور به جای حضور ساخت مدرسه های میلیونی، تعدد خیرین خُرد با فرهنگ سازی در زمینه مدرسه سازی را خواهیم داشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: خیرین از هر نقطه دنیا بدون مرز می ‌توانند از طریق اهدای املاک و مستغلات، کمک نقدی و کمک در تجهیز مدرسه به خانواده بزرگ خیرین البرز بپیوندند و مجلس هم در راستای تسهیل سنت مدرسه سازی، خیرین را همراهی می کند و مصوبات تسهیل کننده ای در این زمینه دارد.
,
 
,
نماینده مردم ساوچبلاغ با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر در البرز با بالاترین تراکم دانش آموزی و مهاجرت پذیری کشور، ضرورت دارد، تصریح کرد: ساخت مدرسه در مسکن های مهر و مناطق پر جمعیت البرز علاوه بر مشارکت خیرین نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه