اخبار داغ

کرونا همچنان در البرز قربانی می گیرد

کرونا همچنان در البرز قربانی می گیرد
بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز، شمار قربانیان کرونا در استان تا امروز 12 مهر ماه، به یک هزار و 205 رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها 26 استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند و به نظر می رسد کرونا نمی خواهد به این سادگی ها دست از سر کشورمان بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
البرز هم یکی از استان هایی است که متاسفانه با کووید 19 دست و پنجه نرم کرده و اگر چه طی چند ماه اخیر به مرز بحران نرسیده اما نم توان از آن غافل شد چرا که بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز همچنان قربانی می گیرد.
,
 
,
محمد فتحی امروز شنبه به فوت 8 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته اشاره کرده و در جمع خبرنگاران، گفت: شمار قربانیان کرونا در البرز تا امروز 12 مهر ماه، به یک هزار و 205 رسیده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از دیروز تا امروز ۱۲  مهرماه، ۸۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند، افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۶ هزار و ۶۰۳ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده‌ا ند.
,
 
,
فتحی اظهار داشت: در حال حاضر ۶۱۷ نفر شامل موارد  قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند و از این تعداد، ابتلای ۲۹۶ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۸ هزارو ۴۴۲ نفر  است.

 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه