اخبار داغ

اولویت‌ها باید رعایت شود؛

نوبخت: مدیران باهوشی در جامعه ورزش حضور دارند/ پشتیبان ورزش کشور خواهیم بود

نوبخت: مدیران باهوشی در جامعه ورزش حضور دارند/ پشتیبان ورزش کشور خواهیم بود
معاون رئیس جمهور گفت: با همه کاستی‌ها هنر ما باید این باشد که با همین غیرت به‌گونه‌ای عمل کنیم تا اولویت‌ها برقرار و رعایت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست با مدیران ورزشی کشور اظهار داشت: در این گردهمایی به اهداف خود دست پیدا کردیم و هدف این بود که من مشکلات را بشنوم. تبریک می‌گویم که جامعه ورزش چنین مدیران زیرک و باهوشی دارد که صراحتاً مشکلات خود را می‌گویند.

محمدباقر نوبخت ادامه داد: من صحبتی ندارم و فقط آمده‌ام تا حرف‌های شما را بشنوم. اصلا زیبنده نیست که من به‌عنوان مسئول سازمان راهبری کشور در این جلسه از مشکلاتی که سازمانم دارد حرف بزنم. با همه کاستی‌ها هنر ما باید این باشد که با همین غیرت به‌گونه‌ای عمل کنیم تا اولویت‌ها برقرار و رعایت شود. افزایش ۵۰درصدی اسفندماه و ۱۵درصدی فروردین همه با نگاهی‌ست که بدانیم به کجا خواهیم رفت.

وی همچنین افزود: بدون تردید ورزش یکی از اولویت‌های ماست. آن‌چه در بودجه سال جاری وجود دارد به‌صورت کامل و تشدید شده اقدام و پرداخت شود و این‌که برای سال آینده هم فدراسیون‌ها را تجهیز می‌کنیم. با این فرض که قرار است  المپیک ۲۰۲۱ انجام شود باید خود را آماده کنیم و این پشتیبانی‌ها را در سال جاری و سال آینده اجرایی خواهیم کرد.

وی نهایتاً تاکید کرد: آن‌چه در توان ما خواهد بود تا حد امکان در آن لایحه خواهیم دید و با یک پشتیبانی سنجیده به سمت موفقیت برویم.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه