اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر:

بیش از یک میلیارد تومان کمک های مومنانه در پلدختر توزیع شد

بیش از یک میلیارد تومان کمک های مومنانه در پلدختر توزیع شد
سرهنگ کریمی فرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک های مومنانه جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سرهنگ کریمی فرد عصر امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس اظهار داشت: جبهه دفاع مقدس در عرصه فرهنگی و اقتصادی همچنان ادامه دارد و در این راستا نیز همه با وحدت وهمدلی برای پیشبرد کشور همگام هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: تاکنون یک میلیارد و۲۰۰میلیون تومان کمک جمع آوری شده در قالب پنج مرحله کمک مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر کرونا توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: در این برهه خاص مسائل ومشکلات دامن گیر کشور شده و نمایندگان مجلس در کنار سایر قوا وظایفی برعهده دارند که باید برای پیشرفت کشور گام بردارند.

,

وی بیان کرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی در تخت چان انجام داده که امیدواریم با پیگیری های نمایندگان در مجلس شاهد توسعه در مناطق محروم باشیم.

,

سرهنگ کریمی فرد با اشاره به مشکلات شهرستان پلدختر گفت: احداث جاده پلدختر-خرم آباد، احداث پمپاژهای آب، دیواره ساحلی معمولان و کمک به سیل زدگان در تکمیل خانه های نیمه تمام و حذف دریافت عوارض آزادراه خرم زال از رانندگان پلدختری از جمله مطالبات مردم است که می طلبد در مجلس پیگیری صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه