اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد؛

وضعیت نامناسب روکش محور فرعی ازگله- شیخ صله/ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

وضعیت نامناسب روکش محور فرعی ازگله- شیخ صله/ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است
فریبرز کرمی, مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در محور فرعی ازگله- شیخ صله با توجه به قدمت بالای محور و تردد زیاد وسایل نقلیه به مرز، وضعیت روکش راه نامناسب بوده و جهت لکه گیری و روکش آسفالت به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره اجرای روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر اظهار داشت: در محور فرعی جوانرود -کوزران نسبت به لکه گیری روکش آسفالت به میزان 2.5 کیلومتر و لکه گیری موضعی به میزان ۲۰۰ تن آسفالت گرم اقدام شده است.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای لکه گیری، روکش و اصلاح کلی رویه محور به طول 26 کیلومتر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور ایمن‌سازی کامل علاوه بر ۲۵۰۰ عدد تابلو نصب شده به ۳ هزار و پانصد میلیون ریال اعتبار نیاز است.

کرمی گفت: جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای جوانرود- کوزران و روانسر- نهرایی یک هزار میلیون ریال اعتبار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: در محور فرعی ملندر-خودشه روکش های حفاظتی و موضعی با آسفالت سرد به میزان ۸۵۰۰ تن در طول مسیر انجام شده و با توجه به قدمت روکش اجرا شده به طول ۲۴ کیلومتر نیاز به روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال است.

کرمی تصریح کرد: جهت ایمن سازی مسیر ۳.۵ کیلومتر نیوجرسی نصب شده و برای تکمیل آن چهار کیلومتر حفاظ گذاری برای مسیر با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای لکه گیری و روکش آسفالت محورهای نوسود، تنه، سه راهی شهدا، نودشه-پاوه ۱  هزار و ششصد میلیون ریال اعتبار به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

کرمی گفت: همچنین در محور فرعی ثلاث باباجانی- ازگله عملیات لکه گیری سطحی به میزان ۵۰۰ تن آسفالت انجام شده و با توجه به قدمت روکش اجرا شده در گذشته و برای تجدید روکش ۲۰ کیلومتر در طول این محور نیاز به اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: جهت ایمن سازی مسیر ۱.۵ کیلومتر حفاظ گذاری صورت گرفته و به منظور تکمیل علائم و حفاظ گذاری اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیاز است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محور فرعی ازگله- شیخ صله با توجه به قدمت بالای محور و تردد زیاد وسایل نقلیه به مرز، وضعیت روکش راه نامناسب بوده و جهت لکه گیری و روکش آسفالت به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده است.

کرمی گفت: به منظور ایمن‌سازی و نصب تابلو و علائم و خط کشی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که از محل طرح جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای تازه آباد- شیخ صله- از گله و تازه‌آباد- بزمیرآباد به میزان ۳ هزار میلیون ریال اعتبار به این اداره کل ابلاغ شده است.

وی افزود: در محور فرعی سه راهی شمشیر- باینگان- دودان و مرخیل اقداماتی مشتمل بر اجرای روکش آسفالت به طول ۷ کیلومتر در سال جاری و اجرای روکش آسفالت مقطعی با تناژ ۳۵۰۰ تومان آسفالت سرد انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: در این محور با توجه به وضعیت و روکش موجود نیاز به اجرای ۹ کیلومتر روکش آسفالت جدید با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: به منظور ایمن‌سازی مسیر، حفاظ گذاری و گارد ریل گذاری به طول ۲ کیلومتر انجام شده است و جهت تکمیل نیاز به ۶ کیلومتر حفاظ گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خواهد بود.

کرمی خاطرنشان کرد: در محور روستایی جوانرود- شروینه اقداماتی مشتمل بر اجرای لکه گیری و روکش  آسفالت به صورت موضعی با آسفالت سرد به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع انجام شده همچنین به منظور لکه گیری و روکش آسفالت گرم به طول 16کیلومتر اعتباری بالغ بر ۴۸ هزار میلیون ریال نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: جهت ایمن سازی مسیر تابلوهای ایمنی به تعداد ۳۵۰ عدد نصب شده و برای تکمیل ایمن سازی محور مذکور دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیازمند هستیم.

کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه در محورهای روستایی اعتبارات در سال جاری استانی شده مراتب طی رونوشتی جهت برنامه ریزی و پیگیری این اعتبار از طریق کمیته های برنامه ریزی و توسعه استانی و شهرستانی به اداره کل راهداری ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در محور فرعی جوانرود- بانی لوان جهت ایمن سازی مسیر ۵ کیلومتر گاردریل نصب شده و به منظور نصب ۱۰ کیلومتر گاردیل اضافی و استفاده از ۵۰۰ عدد انواع تابلو و علائم ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز خواهد بود.

کرمی گفت: در محور فرعی روانسر- کامیاران نسبت به اجرای لکه گیری موضعی در مقاطع دارای خرابی شدید به میزان ۶۰۰ تن اقدام شده و در صورت گشایش منابع اعتباری مساعدت بیشتری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در محور فرعی قلقه- بزمیر آباد لکه گیری با 300تن آسفالت سرد انجام شد و با توجه به وضعیت رویه نامناسب به روکش آسفالت گرم به طول ۲۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال نیاز است.

کرمی تصریح کرد: احیا خط کشی و نصب حفاظ در این محور انجام شده و جهت تکمیل ایمن‌سازی نیاز به اجرای شیار لرزاننده و حفاظ است.

وی عنوان کرد: محور تازه آباد- بزمیرآباد جزء اعتبارات ابلاغی سال ۹۹ به استان است و با توجه به محدودیت های شدید اعتبارات ملی در صورت گشایش منابع اعتباری جدید مساعدت لازم به منظور نگهداری و روکش آسفالت محور مذکور انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه