اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تذکر نماینده مجلس در خصوص تحقق وعده‌های دولت/ گفتاردرمانی نگرانی کشاورزان را رفع نمی‌کند

تذکر نماینده مجلس در خصوص تحقق وعده‌های دولت/ گفتاردرمانی نگرانی کشاورزان را رفع نمی‌کند
خسروی در خصوص مشکلات کشاورزان گفت: با صرف "گفتن"، رفع نگرانی نمی‌شود. از گفتار درمانی عبور کردیم. زرشک جدید در حال برداشت است. زرشک سال قبل 21 هزار تن بوده و 7 هزار تن روی دست مردم مانده است. زرشک تازه با زرشک سال قبل را مردم چه کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی امشب در نشست هم‌اندیشی تشکل‌ها و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: کسی باورش نمی‌شد در شهریورماه در خراسان جنوبی، سیل اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان این‌که مسئولان استان گزارش دقیق از خسارت‌ها داشته باشند چراکه علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد افزود: اوایل شهریورماه سیل مخربی آمده، در زمستان چگونه سیل خواهد آمد که لازم است نیازها را بررسی کنید. در بررسی‌های میدانی مشاهده کردم ماشین‌آلات سنگین در برخی نقاط نیاز بود که لازم است آماده شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امیرالمؤمنین علیه‌السلام فرمودند هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست گفت: یکی از شاخه‌های امنیت، امنیت غذایی است که مرتبط با بخش کشاورزی است.

,

خسروی افزود: اگر امنیت غذایی نباشد، حتی امنیت سیاسی با چالش روبرو می‌شود.

,

وی اظهار کرد: آن‌چه از سوی تشکل‌های بخش کشاورزی در این جلسه شنیده شد، به دقت بررسی شود و اقدامات لازم عملیاتی شود.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان این‌که نیازهای تشکل‌های کشاورزی، از سوی مسئولان جدّی گرفته شود گفت: ابتدای سال‌جاری نمایندگان مردم خراسان جنوبی خدمت وزیر جهاد کشاورزی رسیدیم و مسائلی را مطرح کردیم.

,

خسروی افزود: در دیدار ابتدای سال‌جاری، موضوع تکمیل آزمایشگاه دامپزشکی خراسان جنوبی را مطرح کردم که حدود 5 میلیارد تومان برای تکمیل نیاز داشت که این مبلغ را از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردم اما شش ماه گذشت واین مبلغ اجرایی نشد و اکنون پول بیشتری نیاز دارد.

,

وی تصریح کرد: 85 درصد آزمایشگاه تکمیل شده است و اگر راه‌اندازی شود، کمک‌های فراوانی خواهد کرد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان رئیس سازمان تعاون روستایی درباره این‌که کشاورزان نگران نباشند، گفت: با صرف "گفتن"، رفع نگرانی نمی‌شود. از گفتار درمانی عبور کردیم.

,

خسروی با بیان این‌که زرشک جدید در حال برداشت است افزود: زرشک سال قبل 21 هزار تن بوده و 7 هزار تن روی دست مردم مانده است. زرشک تازه با زرشک سال قبل را مردم چه کنند؟

,

وی با بیان این‌که امت پیغمبر(ص) عمل به وعده‌ها داشته باشند اظهار کرد: قانون منابع طبیعی را نمی‌شود همه جای کشور به یک شکل اجرا کرد. شمال کشور با خراسان جنوبی تفاوت دارد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فرد روستایی خراسان جنوبی در مزرعه‌اش خانه کارگری ایجاد کرده که تولید و اشتغال ایجاد کند اما جلوی آن را می‌گیرند.

,

خسروی تصریح کرد: لازم است خرید تضمینی برای محصولات کشاورزی اتفاق بیفتد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه