اخبار داغ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد:

هسته های مساله محور توسط دانشجویان و نخبگان دانشگاهی ایجاد شود

هسته های مساله محور توسط دانشجویان و نخبگان دانشگاهی ایجاد شود
پورمیرزایی گفت: باید صدها هسته مسأله محور حول مسائل اصلی کشور توسط دانشجویان با کمک ادوار، اساتید و نخبگان شکل بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ علی پورمیرزایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در افتتاحیه  نشست عهد ضمن بازخوانی و بیان اهمیت پیام حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه گفت: در تحقق تمدن اسلامی، نقش نهاد علم در تشکیل دولت اسلامی و ارتقا کارآمدی نظام بسیار حیاتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا؛,

وی افزود: بسیج دانشجویی در این مرحله از تمدن سازی باید با کادرسازی در نهاد علم، زمینه های حل مسائل انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.

,

پورمیرزایی با اشاره به رویکرد مسأله محوری حاکم بر فعالیت های بسیج دانشجویی که نشات گرفته از منویات امامین انقلاب می باشد افزود: باید صدها هسته مسأله محور حول مسائل اصلی کشور توسط دانشجویان با کمک ادوار، اساتید و نخبگان شکل بگیرد.

,

وی افزود: بیانیه گام دوم فرمان رهبری به جوانان جهت ورود جدی به عرصه ی تمدن سازی است، لذا دانشجویان باید مسائل ناظر به ۷ عرصه مورد اشاره در این بیانیه را احصا و مأموریت خود را انتخاب کنند.

,

پورمیرزایی با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان در سال گذشته به خواست ایشان در بستر سازی روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی اشاره کرد و گفت: این مهم با شکل گیری حلقه های میانی در عرصه های گوناگون اتفاق خواهد افتاد که وظیفه ی ما کمک به ارتقا هسته های مسأله محور تا رسیدن به محصول یا ایده می باشد که این هسته های رشته یافته و مستقل می توانند نقش حلقه های میانی رو ایفا کنند.

,

پورمیرزایی در پایان از مسئولین حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی خواست تا با مجاهدت، ابتکار و در میدان ماندن ماموریت های خطیر بسیج دانشجویی را به سرانجام برسانند.

,

نشست عهد ۱ ویژه فرماندهان رده های بسیج دانشجویی استان یزد جهت تبیین آخرین رویکردها و مأموریت های بسیج دانشجویی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه