اخبار داغ

مادورو:

همراه خواهرم و پسرم واکسن کرونای ساخت روسیه را تزریق می‌کنیم

همراه خواهرم و پسرم واکسن کرونای ساخت روسیه را تزریق می‌کنیم
رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: به همراه خواهرم و پسرم قصد داریم تا واکسن کرونای "اسپوتنیک-وی" ساخت روسیه را تزریق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا گفت:‌ پسرم نیکولاس ارنستو مادورو گوئرا و ماریا ترزا مادورو، خواهرم قصد داریم تا در مراحل بالینی و آزمایشی تزریق واکسن کرونا ویروس ساخت روسیه شرکت کنیم. وقتی که واکسیناسیون انبوه آغاز شود، من نخستین کسی هستم که واکسن را دریافت می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی همچنین برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که به ویروس کرونا مبتلا شده، آرزوی سلامتی کرد.
,
 
,
ترامپ اکنون در بیمارستان نظامی والتر رید در مریلند تحت درمان است اما پزشکان می‌گویند که وی امروز (دوشنبه) مرخص می‌شود اگر که شرایط سلامتی‌اش رو به بهبود باشد.
,
 
,
مادورو روز یکشنبه در یک پیام بهداشتی کوتاه در توئیتر نوشت: ما نمی‌خواهیم کسی به ویروس کرونا مبتلا شود و همبستگی انسانی خود را با رئیس جمهوری آمریکا که البته دشمن کاراکاس است، ابراز می‌کنیم و می‌خواهیم او خوب شود.
,
 
,
نخستین بخش از واکسن کروناویروس "اسپوتنیک-وی" روز جمعه وارد ونزوئلا شد. دلسی رودریگز، معاون مادورو تاکید کرد که ونزوئلا نخستین کشور در نیمکره غربی است که در فاز سوم آزمایش‌های بالینی برای واکسن مذکور شرکت می‌کند.
,
 
,
به گفته کارلوس آلوارادو، وزیر بهداشت ونزوئلا، دو هزار تن قصد دارند در فاز سوم این آزمایش بالینی در کشور شرکت کنند.
,
 
,
روسیه نخستین کشور در جهان است که واکسنی را برای مقابله با ویروس کرونا ثبت کرده است. "اسپوتنیک-وی" توسط مرکز گامالیا ساخت شده و به صورت مشترک با صندوق سرمایه گذاری روسیه نیز تولید شده و اکنون در مراحل آزمایشی پس از ثبت است.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه