اخبار داغ

بابایی:

سرانه آرد آذربایجان‌غربی به‌طور کامل توزیع شده است

سرانه آرد آذربایجان‌غربی به‌طور کامل توزیع شده است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، در رابطه با گزارش‌هایی مبنی بر کمبود آرد در شهرهای مختلف استان به‌ویژه مرکز استان، از توزیع کامل سرانه آرد شهرهای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، غلام‌رضا بابایی با بیان اینکه سرانه آرد آذربایجان‌غربی به طور کامل توزیع شده، اظهار داشت: با این‌وجود بین ۲ تا ۳ نوبت توزیع آرد در قالب ترمیمی و مازاد بر سرانه توزیع شده تا بتواند نیازهای بازار را تأمین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه سهمیه هر نفر برابر با ۶۳۰۰ گرم است، گفت: در توزیع آرد شهرهای با جمعیت بالا، آرد بیشتری توزیع شده است.

,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، دلیل شایعه کمبود نان را متوجه نانوایی‌ها دانست و گفت: به دلیل تفاوت قیمت آرد یارانه‌ای و آزاد برخی نانوایی‌ها از پخت نان پرهیز می‌کنند.

,

وی همچنین افزایش قیمت سایر موارد اولیه برای پخت نان را دلیل دیگری برای کاهش پخت نان عنوان کرد و گفت: برخی نانوایی ها به دلیل اینکه پخت نان صرف نمی‌کند، کمبود آرد را عنوان می‌کنند.

,

بابایی در پایان اختلاف قیمت بازار آزاد و آرد یارانه‌ای را در کنار قاچاق مهم‌ترین دلایل کمبود عرضه نان اعلام و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده این مشکل مرتفع شود.

,

وی همچنین سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ را برای اعلام شکایت مردمی مورد اشاره کرد و ادامه داد: در دو روز گذشته شکایت‌هایی از طرف مردم دریافت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه