اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

رقم مبتلایان به کرونا در غرب خراسان به 2278 نفر رسید

رقم مبتلایان به کرونا در غرب خراسان به 2278 نفر رسید
نوده گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در غرب خراسان رضوی به 2278 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه نوده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار رسمی و پاسخ آزمایش‌ها تعداد مبتلایان به این ویروس در غرب خراسان به  2278 نفر تا صبح امروز رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه طی 48ساعت  گذشته 38 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند تأکید کرد: از این تعداد 4 نفر در اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

,

نوده با اشاره به اینکه آمار منتشرشده مربوط به شهرستان‌های سبزوار جوین جغتای خوشاب و داورزن است تصریح کرد: شهرستان سبزوار با 1805 بیمار و داورزن با 30 بیمار به ترتیب دارای بیشترین و کمترین تعداد بیمار مبتلابه کرونا در غرب خراسان هستند.

,

وی همچنین با اعلام کشته‌های این ویروس در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار عنوان کرد: متأسفانه از ابتدای شیوع کرونا در سبزوار تاکنون 160 نفر در اثر این بیماری جان خود را ازدست‌داده‌اند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی موارد شاهد کاهش استفاده از ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستم تشریح کرد: تاکنون هیچ راهی غیر از رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری و مقابل با این ویروس شناخته‌نشده است.

,

نوده همچنین ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باید به نحوی باشد که بتوان محیط امن در اطراف فرد ایجاد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه