اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب عنوان کرد:

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه / حفظ حجاب سلامت جامعه را تضمین می کند

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ حجاب در جامعه / حفظ حجاب سلامت جامعه را تضمین می کند
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب در جلسه کارگروه تربیتی و استادیاران شجره طیبه شهرستانهای غربی استان کرمانشاه گفت: حجاب در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز جلسه کارگروه تربیتی و استادیاران شجره طیبه شهرستانهای غربی استان کرمانشاه باحضور ائمه جمعه، فرماندهان سپاه نواحی ، مسئولین دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و تعلیم و تربیت سپاه نواحی اسلام آبادغرب ، دالاهو، سرپلذهاب ، گیلانغرب و قصرشیرین در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

دراین جلسه که با ریاست امام جمعه سرپلذهاب برگزار شد راهکارهای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین بسیجیان و آحاد مختلف مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب دراین جلسه گفت: حجاب و عفاف لازم و ملزوم یکدیگر هستند که همدیگر را تکمیل می کنند.

,

امام جمعه سرپلذهاب افزود : حجاب در جامعه باید بعنوان یک فرهنگ نهادینه شود و در بعدهای مختلف آن هم از سوی مردان و هم زنان دنبال شود تا به دنبال عفاف نیز بوجود آمده و سلامت جامعه تضمین شود .

,

وی تصریح کرد: در جامعه ای که حجاب و عفاف نهادینه شده و توسط افراد آن جامعه رعایت شود ناهنجاریهای اخلاقی آن به شدت کاهش خواهد یافت.

,

امام جمعه شهرستان اذعان داشت: برگزاری این جلسات که راهکارهای مناسبی در آن ارائه شد می تواند تاثیر بسیاری در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ، تبلیغ دین و ارزشهای اسلامی داشته باشد که امیدواریم تداوم یافته و مصوبات آن به اجرا در آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه