اخبار داغ

آمادگی تیم ها برای لیگ بیستم؛

آخرین تغییرات در دو تیم فوتبال اصفهانی/ ذوبی ها و سپاهان چه بازیکنانی جذب کردند؟

آخرین تغییرات در دو تیم فوتبال اصفهانی/ ذوبی ها و سپاهان چه بازیکنانی جذب کردند؟
سپاهان بعد از پایان لیگ برای مسابقات آسیایی آماده شد و همچنین ذوب آهن هم در حاشیه های وضعیت هیات مدیره گرفتار شد تا این دو تیم کمی در جذب بازکنان جدید فرصت را از دست بدهند؛ این در حالی بود که منع جذب بازیکنان خارجی از طرفی و همچنین بالا رفتن دستمزد بازیکنان از مشکلات پیش رو این دو تیم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ دو تیم سپاهان و ذوب آهن با تغییری که در نیمکت هایشان ایجاد شده خود را برای لیگ بیستم آماده می کنند، لیگی که همچنان تحت تاثیر شرایط کرونایی از نیمه اول آبان ماه از سر گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز , صاحب نیوز,

سپاهان بعد از پایان لیگ برای مسابقات آسیایی آماده شد و همچنین ذوب آهن هم در حاشیه های وضعیت هیات مدیره مشغول شد تا این دو تیم کمی در جذب بازکنان جدید فرصت را از دست بدهند؛ این در حالی بود که منع جذب بازیکنان خارجی از طرفی و همچنین بالا رفتن دستمزد بازیکنان از مشکلات پیش رو این دو تیم باشد.

,

در سپاهان بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی فر و  محمد نژاد مهدی به این تیم پیوستند و البته بازیکنانی مانند محمد طیبی، سعید آقایی، علیرضا نقی زاده، علی قربانی، محمد ایارن پوریان، ولادیمیر کومان نیز از این باشگاه خارج شدند؛ در ذوب آهن نیز شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمد قریشی، مهرداد قنبری و میلاد جهانی به این باشگاه پیوستند و مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و محمد نژاد مهدی نیز بازیکنانی بودند که با ذوب قرار داد بستند.

,

در سپاهان بازیکنان قرضی و آکادمی این باشگاه چون رضا دهقان، حامد بحیرایی و محمد پاپی نیز به تیم اضافه شده و احتمال حضور چند بازیکن دیگر نیز وجود دارد، در شرایطی که بازیکنان که تراز اول فوتبال ایران هستند ترجیح می دهند باشگاه های خارجی توپ بزنند و همچنین حضور قلعه نویی در گلگهر و اتفاقات دیگر، جذب بازیکنان در این شرایط بسیار سخت شده است.

,

از این رو اهمیت بازیکنان و محصولات پایه باشگاه ها اهمیت دو چندان پیدا کرده است که خصوصاً با حضور نویدکیا که خود نیز این روند را پشت سر گذاشته، نیز این مسیر را که مدت ها در فوتبال اصفهان به آن نیاز بود به نظر هموارتر کرده است.

,

سبز پوشان بازیکنان خوبی را از دست دادند که در کفه ورودی ها و خروجی ها، کفه خروجی ها سنگینی می کند اما بسیار امیدوارند که در دروازه که یکی از عامل های مهم ناکامی در فصل گذشته بود، با حضور گردان این مشکل مرتفع شود؛ علاوه بر بازیکنان، عدم آمادگی جسمانی ذوبی ها در فصل گذشته به خوبی آشکار بود که با توجه به زمانی که رحمان رضایی در اختیار داشته است، امید زیادی وجود دارد تا این نکته نیز برطرف شده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه