اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان:

دانش‌آموزان هرمزگانی نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند

دانش‌آموزان هرمزگانی نیازمند گوشی هوشمند و تبلت هستند
الهیاری گفت: قیمت هر دستگاه تبلت و گوشی هوشمند قریب به ۳ میلیون تومان است که تعدادی از آن را کمیته امداد تهیه کرده است، مردم نیز می توانند با مشارکت ۵۰ درصدی با کمیته امداد در تهیه این تجهیزات کمک رسان دانش آموزان نیازمند استان هرمزگان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ زمانی که در کوچه های شهر فوتبال بازی می کردیم یا در حیاط خانه مان قایم باشک را به تمامی بازی های دیگر ترجیح می دادیم فکرش را نمی کردیم که روزی برسد برای رفتن به کلاس درس نیازمند گوشی هوشمند و تبلت باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

گرچه بردن گوشی به مدرسه نوعی جرم به حساب می آید اما این ویروس منحوس کرونا خط کش به دست تمام قوانین مدرسه را برهم زده است، می خواهد یکه تاز میدان رقابت باشد و گوی اول مسابقات را از آن خود کند، اما نمی داند که در این صحنه رقابت برخی جیبشان خالی و دستشان خالی تر است.

,

کرونا از یاد برده است تمام آن افرادی را که با دست های پینه بسته و کفش های پاره شده در پی کسب روزی حلال هستند تا مدادی را بتراشند و با آن دو دو تا چهارتایشان را بنویسند، کرونا یادش رفته است و حالا با اتنظار بیشتری از آنها تبلت و گوشی طلب می کند.

,

اگر من و تو ما نشویم و دست به دست هم این ویروس را از پا درنیاوریم مشخص نیست تا چند نسل پس از ما را می خواهد به مرز نابودی بکشاند، من و تو اگر یک دل و یک صدا ندای درون کودک هرمزگانی را نشنیده و پاسخش را نگوییم مشخص نیست آسیب اجتماعی پس از آن را بتوانیم پاسخ بگوییم یا خیر، پس تا دیر نشده باید کاری کرد.

,

علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در حاشیه مراسم رزمایش مرحله هفتم کمک مومنانه هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رزمایش همدلی مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان عضو ستاد رزمایش زمینه مشارکت و همراهی با مردم را در سطح استان فراهم کرده است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان افزود: در این هفت مرحله مردم به خوبی نشان دادند که گوش به فرمان مولا و رهبر خود هستند و در این شرایط که اقشار آسیب پذیر جامعه اسلامی نیازمند همدلی و کمک هستند آنها را تنها نمی گذارند و در تامین معیشت آنها مشارکت می کنند.

,

الهیاری ادامه داد: بسیاری از اقشار آسیب پذیر و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان که از طریق اشتغال های خرد و کوچک امرار معاش می کردند تحت تاثیر ویروس کرونا با مشکل مواجه شدند که نیازمند مشارکت جدی مردم و مسئولین در تامین حداقل معیشت خود و خانواده ها هستند.

,

وی اضافه کرد: از ابتدای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا به اکنون قریب به ۵۰ هزار بسته معیشتی را جمع آوری و بین افراد نیازمند و مناطق محروم استان هرمزگان توزیع کرده ایم که مردم می توانند برای ادامه این مسیر با کد دستوری #۶*۳*۷۷۸۸* کمک های مومنانه خود را برای افراد نیازمند داشته باشند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان افزود: با بازگشایی مدارس و در شرایط شیوع ویروس کرونا تمرکز مجموعه کمیته امداد در تامین وسایل تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت و اقشارآسیب پذیر هرمزگان است تا بتوانند از طریق آن در برنامه های شاد و تحصیلی خود حضور داشته باشند و جامانده از تحصیل نباشند.

,

الهیاری ادامه داد: قیمت هر دستگاه تبلت و گوشی هوشمند قریب به ۳ میلیون تومان است که تعدادی از آن را کمیته امداد تهیه کرده است، مردم نیز می توانند با مشارکت ۵۰ درصدی با کمیته امداد در تهیه این تجهیزات کمک رسان دانش آموزان نیازمند استان هرمزگان باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه