اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

عزاداری اربعین امسال با لبیک به ندای رهبر انقلاب در منازل برگزار می شود

عزاداری اربعین امسال با لبیک به ندای رهبر انقلاب در منازل برگزار می شود
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین بخاطر حفظ سلامت مردم برگزار نمی شود و مردم در لبیک به ندای رهبر انقلاب مراسم عزاداری را در منازل خود برگزار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو باخبرنگار بازی دراز اظهارداشت : مراسم اربعین نماد بزرگی از وحدت و برادری مسلمانان و ارادت خالصانه محبین اهل بیت (ع) به اباعبدالله الحسین علیه السلام است که هرساله با حضور خیل عاشقان اباعبدالله در یک پیاده روی بزرگ و باشکوه به تصویر کشیده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود : مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال باتوجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم و قوانین خاص مسئولین  بهداشت و درمان کشور همسایه عراق برگزار نخواهد شد .

,

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : مردم ولایتمدار ایران اسلامی در اربعین امسال با لبیک گفتن به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی بابرگزاری مراسم و خواندن ادعیه مختلف اربعین را در منازل خود برپا می کنند و عشق و ارادت خالصانه خود به امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا را در قاب ولایتمداری برای برگزاری عزاداری اربعین درمنزل به تصویر خواهند کشید .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه