اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مدیریت میدانی کشور از مصادیق مکتب شهید سلیمانی است/ مسئولان در جنگ اقتصادی باید وسط میدان باشند

مدیریت میدانی کشور از مصادیق مکتب شهید سلیمانی است/ مسئولان در جنگ اقتصادی باید وسط میدان باشند
خسروی با بیان این‌که مدیریتی که امروز مشکل‌گشای جامعه است، مدیریت میدانی است گفت: مدیریت میدانی از نوع مدیریت یادگاران دفاع مقدس و یکی از اصول مکتب شهید سلیمانی است که همه مسئولان ما حرف این مکتب را می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن قدردانی از ایثار و حضور میدانی رؤسای قوا مقننه و قضائیه در بین مردم و شنیدن مشکلات گفت: خبری مبنی بر لغو جلسه سران قوا به دلیل حضور دکتر قالیباف در جمع کادر درمانی بخش کرونای بیمارستانی در تهران منتشر و گفته شد توصیه ستاد کرونا به آقای رئیس‌جمهور مبنی بر تعویق جلسه سران قوا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی اظهار کرد: باید برای حفظ هر سرمایه‌ای از جمله سرمایه‌های مادی و معنوی کوشا باشیم اما مدیریتی که امروز مشکل‌گشای جامعه است، مدیریت میدانی است.

,

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: مدیریت میدانی از نوع مدیریت یادگاران دفاع مقدس و یکی از اصول مکتب شهید سلیمانی است که همه مسئولان ما حرف این مکتب را می‌زنند.

,

خسروی افزود: زمانی که همرزمان و دوستان این شهید سرافراز ایشان را به عقب‌نشینی توصیه می‌کنند، شهید سلیمانی پاسخ می‌دهد که نمی‌توانم از پشت‌میز مدیریت کنم. قابل قبول نیست که فرمانده محوری جنگ نظامی، به علت شیمیایی‌بودن منطقه، در میدان حضور پیدا نکند.

,

وی اظهار‌ کرد: به تعبیر آیت‌الله جوادی آملی؛ هنر مدیر اسلامی این است که ننشیند و بگوید برو، بلکه خودش جلو بیفتد و به بقیه بگوید بیایید. در واقع هر چه مدیر در میدان باشد تدابیرش برای جامعه مؤثرتر خواهد بود.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خسروی گفت: در جنگ اقتصادی نیز مسئولان باید وسط میدان باشند تا از مشکلات، درک دقیق‌تر و محسوس‌تری داشته باشند.

,

خسروی اظهار کرد:  از طرفی علما، ضرب‌المثلی دارند به این معنی که اگر بشود بین دو کار را جمع کرد، بهتر از ترک آن است.

,

وی تأکید کرد: خداوند حافظ سلامت تمامی مسئولان باشد، اما اکنون که مردم در فشارهای اقتصادی در بازار بورس، خودرو و وضع عمومی معیشت، به سر می‌برند، مسئولان باید هر طور شده جلسات را برگزار کنند و به داد مردم برسند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تعبیر به‌جای مقام معظم رهبری که بارها در حضور دولتمردان گفته‌اند؛ این است که مگس روی زخم می‌نشیند. اکنون بر اساس این تعبیر گرانی، بیکاری و رهابودن بازار مهم‌ترین زخم‌های جامعه است که اگر این وضعیت باعث دست‌درازی دشمنان کمین کرده شود، مسئولانِ زمینه‌ساز باید پاسخ‌گو باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه