اخبار داغ

یادداشت؛

عشق حسین جمع می‌کند ما را در عصر فاصله‌ها

عشق حسین جمع می‌کند ما را در عصر فاصله‌ها
عشق حسین جمع می کند ما را؛ به خصوص آن زمان که سختی و بلا خاکریزی از فاصله‌ ها ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امسال ویروسی منحوس، زندگی ما را وابسته به فاصله گرفتن کرده است اما نمی تواند دوری را بر ما تحمیل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ،,

در اربعین های گذشته، دشمن به هر شایعه، فریب و حتی انفجار دست می زد تا ما به اربعین نرویم و امسال همه این موانع  بردوش  ویروسی منحوس افتاده است.

,

این ویروس کوچک به اربابان بزرگ خود پیغام  ملت ما را ببرد که امسال ما نرفته، اربعینی می شویم و قدم نزده کربلایی می شویم .

,

هرسال با کفش و کوله پشتی به پیاده روی اربعین می رفتیم امسال، تماما با پای دل به اربعین می رویم، حیف است مسیر کاروان کربلا را با پا رفت ، اگر هدف از سعی نجف تا کربلا، حب الحسین است و یا دشمنی با دشمنان حسین،پس بدانید صفای دل ملت ما تولا وتبری است.

,

 موکب های مسیر نجف تا کربلا امسال برای ما از جنس زمینی نیست چای و شربت و طعام برای مسافر زمینی یست برای آنکه سیر معنوی دارد ، پذیرایی از جنس مائده آسمانی است.

,

 موکب های علی اکبر و حضرت عباس امسال واسطه ای برای  خادمی نمی پذیرد  امسال حقیقت این اسامی متبرکه خود  بفرما می گویند ...

,

اگر هرسال فرصت پیاده روی اربعین برای ۳ میلیون ایرانی فراهم بود امسال، ۸۰ میلیون ایرانی قدم می زنند در حال و هوای اربعین، در این میان مبادا از کاروان جا بمانی، مبادا تردید و شک  تو را از اربعین متفاوت امسال جا بگذارد.

,

حسرت فاصله و مانع تراشی ویروسی منحوس تو را دلسرد نکند، نگران مباش هرچه فاصله افتاد، حب_الحسین جمع می کند ما را، برمی چیند فاصله ها را.

احمد ملاشاهی _ کارشناس مسائل اجتماعی 

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه