اخبار داغ

رضی، نوری و زارع انتصابات جدید علی‌عسکری

رضی، نوری و زارع انتصابات جدید علی‌عسکری
با حکم رئیس سازمان صداوسیما، حسین رضی به سمت مشاور رئیس رسانه ملی، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی و همچنین ابوذر زارع به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی منصوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، حسین رضی را که پیش از این معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت بود به سمت مشاور رئیس رسانه ملی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضی,

 

,

, ,

وی در این حکم از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه حسین رضی در سمت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت قدردانی کرد.

, رضی,

بر اساس ساختار جدید و با هدف چابک‌سازی سازمان صداوسیما معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت از ساختار حذف و مراکز نظارت و ارزیابی، تحقیقات و «طرح، برنامه‌وبودجه» سازمان زیر نظر مستقیم رئیس رسانه ملی قرار گرفت.

,

 

,

غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما شد

,

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما در حکمی غلامرضا نوری را به سمت معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

, عبدالعلی علی عسکری, غلامرضا نوری, فضای مجازی سازمان صداوسیما,

غلامرضا نوری از ۱۵ اردیبهشت ۹۹ سرپرستی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما را برعهده داشته است.

,

 

,

, ,

نوری همچنین پیش‌ از این قائم‌مقامی و مدیرکلی تولید محتوای معاونت فضای مجازی و مدیرعاملی موسسه فرهنگی جام جم را در کارنامه کاری خود دارد و از فعالان قدیمی عرصه فضای مجازی شناخته می‌شود.

,

علی عسکری در حکم معاون فضای مجازی با تاکید بر گسترش فزاینده فناوری‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای بر بستر شبکه جهانی اینترنت و بهره‌برداری مطلوب از آن تصریح کرده است: انتظار می‌رود علاوه بر توجه ویژه به شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مجازی، در راه اندازی و توسعه فناوری پیشرفته و جذاب تلویزیون تعاملی، برنامه‌ریزی عملیاتی انجام دهید تا ضمن تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات چندرسانه‌ای و محتوای سالم و مفید با افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و تعمیق اثرگذاری پیام، زمینه حضور گسترده و مؤثرتر سازمان در فضای مجازی فراهم شود.

,

اهتمام به مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، ایجاد جریان سالم محتوایی و تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی‌باهدف رفع نیازهای جامعه، ارایه خدمات متنوع صوت و تصویر فراگیر بر این بستر در همکاری با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید گسترده محتوای کیفی و جذاب در قالب‌های خلاقانه، همکاری نزدیک با تولیدکنندگان محتوا در بخش‌های عمومی و مردمی، رصد تحولات ملی و بین‌المللی و افزایش سواد رسانه‌ای ازجمله مهم‌ترین ماموریت‌های محوله رییس سازمان صداوسیما به معاون فضای مجازی این سازمان است.

,

 

,

انتصاب مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی صداوسیما/ ابوذر زارع جایگزین اشتری شد

,

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما در حکمی ابوذر زارع را به سمت مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی رسانه ملی منصوب کرد.

, عبدالعلی علی عسکری, ابوذر زارع,

رییس سازمان صداوسیما در حکم مدیرکل جدید بازرسی سازمان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی مومن و متعهد سازمان درباره سنجش کیفیت عملکرد حوزه‌های مختلف به‌ منظور انطباق با اهداف، ضوابط و سیاست‌های کلان سازمان صداوسیما، بازرسی‌های مستمر و ادواری به عمل‌آورید.

,

بازنگری در آیین‌نامه‌های بازرسی و تدوین شاخص‌های سلامت اداری، رسیدگی به شکایات و گزارش‌های واصله و بررسی عمومی مشکلات اداری برای صیانت از حقوق کارکنان ازجمله وظایف محوله رئیس رسانه ملی به مدیرکل بازرسی و بررسی‌های عمومی سازمان صداوسیما به شمار می‌رود.

,

علی عسکری همچنین از خدمات و تلاش‌های محمود اشتری در مدت تصدی این مسئولیت تجلیل کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه