اخبار داغ

سریال «صبح روز آخر» در ایستگاه ۱۳۴۴ / بازیگران بومی جلوی دوربین سریال شهید شهریاری رفتند

سریال «صبح روز آخر» در ایستگاه ۱۳۴۴ / بازیگران بومی جلوی دوربین سریال شهید شهریاری رفتند
تازه‌ترین بخش‌های سریال «صبح روز آخر» شامل دوران قبل و بعد از تولد شهید مجید شهریاری در سال ۱۳۴۴، در زنجان جلوی دوربین رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «صبح روز آخر» قرار است زندگی و فعالیت‌های شهید شهریاری، دانشمند هسته‌ای کشورمان را در ۳۰ قسمت  روایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هم‌اکنون جمعی از بازیگران بومی استان زنجان که محل زندگی و زادگاه این شهید محسوب می‌شود، جلوی دوربین حسین تبریزی کارگردان سریال رفته‌اند و د رحال ضبط سکانس‌های بازسازی شده سال ۱۳۴۴ هستند.

,

این سکانس‌ها مربوط به قبل و بعد از تولد این شهید هسته‌ای و روایتگر روابط خانوادگی دوران کودکی اوست.

,

به جز برخی بازیگران همانند مهران رجبی که نقش پدربزرگ شهید (مش‌باقر) را بازی می‌کند، هم‌اکنون گروهی از هنرمندان بومی زنجانی مشغول ایفای نقش در این قسمت‌ها هستند.

,

۸۰ درصد از بازیگران لوکیشن‌های زنجان هنرمندان همیناستان هستند و نقش جوانی مادر شهید شهریاری را نیز  یک هنرمند زنجانی ایفا خواهد کرد.

,

گفتنی است؛ سریال «صبح روز آخر» با نام قبلی «میراث مجید» به تهیه‌کنندگی مصطفی علمی‌فرد درحال ساخت است و قرار است در سه بخش زمانی برهه‌هایی از زندگی شهید شهریاری را در قالب داستانی تراژیک و خانوادگی به تصویر بکشد.

,

قصه این مجموعه از دهه ۴۰ آغاز می‌شود و تا سال‌هایی از دهه ۸۰ یعنی زمان شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را دربرخواهد گرفت. «فرحان فرحناک» بازیگر دوران نوجوانی و کاوه خداشناس نیز ایفاگر نقش دوران بزرگسالی شهید شهریاری را ایفا می‌کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه