اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه:

جهش تولید را مأموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانیم/ همه مشکلات در داخل قابل حل است

جهش تولید را مأموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانیم/ همه مشکلات در داخل قابل حل است
آیت‌الله رئیسی گفت: شعار جهش تولید را ماموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانیم ومسئولان باید ماموریت خود را به خوبی در این زمینه انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر امروز در دیدار فعالان اقتصادی خراسان جنوبی، گفت: بازدیدهای رئیس کل دادگستری از کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی ادامه داشته باشد تا گره گشایی حاصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی ضمن تاکید بر این‌که کالای تولید داخل اصلاً نباید وارد شود، افزود: مسئله ستاد تنظیم بازار باید به گونه ای باشد که هم سخن تولید کننده و هم سخن مصرف کننده شنیده شود و حمایت از هر دو طرف باشد تا تعادل برقرار شود.

,

وی خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی استان مستعدی است و باید محرومیت از شهرهای استان برداشته شود.

,

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: در خراسان جنوبی و هر استانی دیگر وقتی کالایی تولید می‌شود و باید صنعت فرآوری نیز ایجاد شود چراکه خام‌فروشی امری نادرست است و باید جلوی آن گرفته شود.

,

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: کالاهایی بسیار و با ارزش افزوده بالایی وجود دارد و گزارش بسیاری در این زمینه تهیه شده که باید ثروت کشور را شناخته وخام‌فروشی نکنیم.

,

وی بابیان این‌که خراسان جنوبی استان مستعدی است و با اقدامات سرمایه گذاران و مدیران می تواند محروم نباشد، یادآورشد: امروز از مرز یزدان بازدید کردیم و این مهم است که ازتجارت بین الملل در منطقه چقدر سهم داریم.

,

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: ایران می‌تواند در تجارت بین الملل نقش ایفا کند و سهم خود را از منطقه بیشتر کند.و این را در در کشور میدانیم.

,

شعار جهش تولید را ماموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانم

, شعار جهش تولید را ماموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانم, شعار جهش تولید را ماموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانم,

آیت الله رئیسی ضمن تصریح این‌که شعار جهش تولید را ماموریت تمام بخش‌ها در کشور می‌دانیم، خاطرنشان کرد: این شعار نیاز کشور است و رهبر انقلاب شعار هر سال را همیشه با نگاه دقیق به تمام مسائل کشور مطرح می‌کنندو اعلام می‌کنند ما اهل تسلیم نیستیم و مأموریت را به مسئولان می‌دهند.

,

وی یادآورشد: تمام مشکلات کشور و مشکلاتی که توسط تولیدکنندگان خراسان‌جنوبی مطرحشد در داخل کشور قابل حل است همان‌طور که رهبر معظم انقلاب حکیمانه می فرمایند "مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد".

,

وی ضمن اشاره به این‌که امروز بخشی از وقتم صرف بازدید از بازارچه یزدان شد، گفت: بررسی‌ها، علم و یقین را می‌رساند که مشکلات سرمایه‌گذاران قابل حل است.

,

نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری گفت: حل مشکلات، تصمیم‌گیری‌های دقیق و تصمیم‌سازی‌های قاطعانه می‌خواهد.

,

آیت‌الله رئیسی تأکید کرد: با اراده قوی که دارید کار را دنبال کنید و ناراحت نشوید و به مشکلی برخوردید، ناامید نشوید.

,

وی اظهار کرد: مصمم باشید چراکه یقین دارم مشکلات حل خواهد شد. نکاتی که مطرح شد و سایر نکات را مکتوب کنید و از طریق رئیس کل دادگستری به ما برسانید.

,

رئیس قوه قضائیه گفت: مسائل استان را بیشتر بررسی می‌کنم و حساسیت دارم.

,

آیت‌الله رئیسی با بیان این‌که از استاندار تشکر می‌کنم چراکه علقه به استان دارد افزود: استاندار مسائل استان را شناخته و دنبال آن است.

,

اگر مسکن‌سازی رها نمی‌شد، بیکاری کاهش پیدا می‌کرد

, اگر مسکن‌سازی رها نمی‌شد، بیکاری کاهش پیدا می‌کرد, اگر مسکن‌سازی رها نمی‌شد، بیکاری کاهش پیدا می‌کرد,

وی اظهار کرد: اگر استاندار روزی خواست برود، بازهم مسائل بزرگ استان را پیگیری کند.

,

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که مسئله مسکن و اشتغال در استان داریم گفت: مسکن‌سازی از صنایع پیشران است و اگر مسکن‌سازی در کشور در زمان خودش به درستی اجرا می‌شد، بسیاری از مسائل حل بود و بیکاری کاهش پیدا می‌کرد.

,

آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: اگر صنایع تبدیلی کنار دام‌داری باشد، می‌تواند مشکلات را حل کند.

,

وی با بیان این‌که آقای زینلی دلسوزانه مشکلات کویرتایر را دنبال کرد گفت: مسائل کارخانه قند قهستان را دنبال کنید و به جایی برسانید تا راه بیفتد.

,

دشمن در جنگ اقتصادی شکست می‌خورد

, دشمن در جنگ اقتصادی شکست می‌خورد, دشمن در جنگ اقتصادی شکست می‌خورد,

رئیس قوه قضائیه گفت: یقین دارم در میدان جنگ اقتصادی نیز دشمن مانند سایر میدان‌ها شکست خواهد خورد.

,

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: امروز جنگ اقتصادی است و باید آرایش جنگی داشته باشیم و کارآفرین مانند افسری در میدان، تولیدکند و دیگران او را کمک کنند.

,

وی اظهار کرد: اگر اعتبار نیاز دارد، تسهیلات به او بدهند و در اولویت باشد و مشکلاتش را رفع کنیم و احساس کند همه دستگاه‌ها دنبال کار او هستند و این، اعتماد و سرمایه عمومی را بیشتر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه