اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس؛

کاهش نرخ بیکاری هدف تشکیل شورای پیشرفت و تعالی شهر و روستا است /سال 1400 فصل تحول در اشتغال زایی

کاهش نرخ بیکاری هدف تشکیل شورای پیشرفت و تعالی شهر و روستا است /سال 1400 فصل تحول در اشتغال زایی
مسئول دفتر نماینده شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس گفت: هدف اصلی شورای پیشرفت تعالی شهر و روستا کاهش نرخ بیکاری است ضمن اینکه هیچ دخالتی در امور اجرایی ندارند اما با تشکیل اتاق فکر به شورای پیشرفت کمک می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رحیم موسوی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دفتر نماینده مجلس علاوه مکاتبه با دستگاه ها شورای پیشرفت و تعالی شهر و روستا را تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز شورای پیشرفت  11 شهر و 20 روستا از حوزه انتخابیه تشکیل شده است تصریح کرد:  شورای پیشرفت این شهر و روستا  خودشون کارگروه های مختلف را تشکیل دادند و طرح های مطالعاتی را دنبال می کنند.

موسوی ادامه داد: پیش بینی این است که در سال 1400 فصل شکوفایی این طرح ها و و برنامه های شورای  پیشرفت تعالی باشد و تحولی در اشتغال زایی جوانان صورت گیرد .

وی عنوان کرد: هدف اصلی که از شورای پیشرفت تعالی در نظر گرفته شده  کاهش نرخ بیکاری است ضمن اینکه  هیچ دخالتی در امور اجرایی ندارند ، اما اتاق فکرهایی هستند برای نماینده که در بحث نظارتی و قانون مداری به شورای پیشرفت کمک می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه