اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف 880 لیتر سوخت قاچاق در بندر شهید بهشتی چابهار/ سارق ضایعات آهن آلات دستگیر شد

کشف 880 لیتر سوخت قاچاق در بندر شهید بهشتی چابهار/ سارق ضایعات آهن آلات دستگیر شد
طیبی، از کشف 880 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری سارق ضایعات آهن آلات در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب طیبی، فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با همکاری آگاهی شهرستان چابهار، ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق از تریلی حامل بار در بندر شهید بهشتی چابهار کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این تریلی که از کرمان به مقصد مرز ریمدان بارگیری شده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی شناسایی شد که پس از کسب دستور مقام قضایی با همکاری یگان حفاظت در بندر شهید بهشتی مورد بازرسی قرار گرفت.

 این مقام مسئول افزود: پس از تخلیه بار تریلی، ۸۸۰  لیتر سوخت گازوئیل که در چهار بشکه ۲۲۰ لیتری بارگیری و در زیر بار جاسازی شده بود، کشف و با هماهنگی مقام  قضایی، تریلی به همراه مقدار سوخت کشف شده تحویل اداره آگاهی شهرستان شد.

دستگیری سارق ضایعات آهن آلات

وی در ادامه از کشف 750 کیلوگرم ضایعات آهن آلات در بندر شهید بهشتی و دستگیری سارق خبر داد و گفت: در عملیاتی دیگر، ماموران گیت خروجی یگان حفاظت بندر شهید بهشتی طی بازرسی، موفق به کشف و ضبط مقدار تقریبی ۷۵۰ کیلوگرم ضایعات آهن آلات که در یک دستگاه خودرو سواری جاسازی شده بود، شدند.

طیبی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و خودروی توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی به واحد قضایی یگان حفاظت ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, دستگیری سارق ضایعات آهن آلات ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه