اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

سپاه از دوران دفاع مقدس تا پشتیبانی و کمک به نیازمندان، در خط مقدم است

سپاه از دوران دفاع مقدس تا پشتیبانی و کمک به نیازمندان، در خط مقدم است
کیومرث سرمدی گفت: سپاه در تمام عرصه‌ها از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا پشتیبانی و کمک به نیازمندان در خط مقدم قرار داشته و موفق عمل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از منازل ساخته شده با مشارکت توسط سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای چنارعلیا اسدآباد، اظهار کرد: نهادهای انقلابی از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا پشتیبانی و کمک به نیازمندان در خط مقدم قرار داشت و موفق عمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم بوده و برای دفاع از نظام اسلامی و حمایت از فقرا و کمک رسانی به نیازمندان همیشه پیشرو بوده است.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: امروز ملت ایران و تمام ملت های مظلوم و آزادی‌خواه دنیا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنند چرا که این نهاد مردمی هم در تامین امنیت خوش درخشید و هم در راه اندازی کمکهای مومنانه موفق عمل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه