اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

اجرای بیش از 15 هزار طرح اشتغال ویژه مددجویان امداد طی 7 سال

اجرای بیش از 15 هزار طرح اشتغال ویژه مددجویان امداد طی 7 سال
سلم‌آبادی گفت: در هفت سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۸۴ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد با استفاده از منابع امداد و دولتی اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدای سال جاری مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانوارهای تحت حمایت پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: تعهد سالانه اشتغال برای سال جاری در استان خراسان‌جنوبی ۴هزار و ۳۰۰ طرح بوده که یک‌هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: از این تعهد در ۶ ماه نخست امسال ۵۵۲ طرح اجرا و ۱۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

,

سلم آبادی کرد: طرح‌های اشتغال اجرا شده در زمینه‌های حمل و نقل، خدمات، دامداری، طیور، کشاورزی، زنبور و ماهی، صنعتی، فرش و گلیم و صنایع دستی بوده است.

,

وی با بیان این‌که از طرح‌های اجرا شده ۱۳ مورد کارفرمایی بوده، گفت: ۴۲۱ طرح خودکفایی، ۱۰۷ طرح توان‌افزایی و ۲۴ طرح کارانگیزی در ۶ ماه نخست امسال از تسهیلات اشتغال کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ۲۰۸ زن و ۳۴۴ مرد امسال موفق به دریافت تسهیلات اشتغال کمیته امداد شده‌اند که ۲۲۹ نفر در مناطق شهری و ۳۲۳ نفر در مناطق روستایی هستند.

,

سلم آبادی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰۹ هزار و ۶۵۵ مددجو کمیته امداد در خراسان‌جنوبی اعم از معیشت‌بگیر و غیر معیشت‌بگیر هستند و در هفت سال گذشته ۱۵ هزار و ۷۸۴ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد با استفاده از منابع امداد و دولتی اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه