اخبار داغ

یادداشت؛

این رویکرد از دید کارگران قابل تقدیر است

این رویکرد از دید کارگران قابل تقدیر است
در شرایط بغرنج فعلی کارگران انتظار شق‌القمر از کسی ندارند اما آن‌چه امروز رنج‌آورتر از شرایط اقتصادی موجود برای این قشر است همانا فاصله‌ای است که بین مردم عادی و اغلب مسئولان به وجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، روز گذشته، پیش از ظهر نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل خانه کارگر ضمن عمل به وعده چند ماه قبل خود ساعتی را پای صحبت‌ها و درد دل‌های جمعی از فعالان کارگری نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این اقدام وی را باید به فال نیک گرفت. اگرچه خدمت دکتر هم عرض کردم که در شرایط بغرنج فعلی کارگران انتظار شق‌القمر از کسی ندارند اما آن‌چه امروز رنج‌آورتر از شرایط اقتصادی موجود برای این قشر است همانا فاصله‌ای است که بین مردم عادی و اغلب مسئولان به وجود آمده است. این فاصله اگرچه فیزیکی و بر مبنای متر وکیلومتر نیست اما نوع زندگی اکثریت قریب به اتفاق مسئولان با آنچه که از اوایل انقلاب وعده داده شده بود بسی متفاوت است.

,

اگرچه برخی از مسئولان در بین مردم زندگی کرده و هرروز هم شاهد بسیاری از سختی‌ها و مشقات طبقات متوسط و پایین‌دست اجتماع هستند اما گویی این مصائب را ندیده و نمی‌شنوند و به محض جدا شدن از مردم طوری رفتار می‌کنند کأنه تافته جدا بافته از ملت‌اند؛ همین امر در واقع تبدیل به بزرگترین آفت و آسیب در جمهوری اسلامی شده است که هر روز بیش از پیش ارکان حکومت را تهدید می‌کند. 

,

در چنین شرایطی حد اقل کاری که تمام مسولان می‌توانند انجام دهند نشستن پای درد دل مردم و به ویژه محرومان و تزریق امید به دل آنان است؛ شاید این حرکت موجب بازگشت مسئولان به زندگی عادی همانند عامه شود؛ اگر مردم مشاهده کنند همدردی واقعی مسئولان را شاید تحمل شرایط توان‌فرسای فعلی برایشان سهل‌تر شود.

,

دکتر گلرو را دغدغه‌مند واقعی دیدم؛ آن‌جا که از سختی‌ها وشرایط موجود گفت و گفت در مقطعی به جایی رسیده که می‌خواسته عطای نمایندگی را به لقایش ببخشد!

,

اعلام آمادگی برای همفکری مستمر با متخصصان امور کارگری

, اعلام آمادگی برای همفکری مستمر با متخصصان امور کارگری, اعلام آمادگی برای همفکری مستمر با متخصصان امور کارگری,

نماینده مردم سمنان در این دیدار آمادگی کامل خود و دفترش را برای همفکری با اهل نظر و متخصصان امور کارگری اعلام کرد وگفت بسیار مایل است تا مشکلات مبتلابه کارگری از طریق فعالان این حوزه و تشکل ریشه‌دار خانه کارگر  با وی مطرح و چاره‌جویی شود.

,

در این دیدار بر ادامه دیدارهای هدفمند در زمان‌های مشخص تاکید شد و دکتر گلرو قول داد تا برای ساماندهی قراردادهای موقت کار از هیچ کوششی فروگذار نکند.

,

مخلص کلام اینکه به نظرم رویکرد نماینده فعلی سمنان رویکردی پسندیده و قابل تقدیر است چرا که وی با اشراف به تفکرات حاکم بر خانه کارگر که تقریبا در زمان انتخابات در نقطه مقابلش قرار داشته، امروز خود را نماینده تمام مردم این شهر دانسته و تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات بکار گرفته است؛ برای دکتر گلرو آرزوی موفقیت در انجام وظایفش دارم ویقین دارم خدماتش به قشر کارگر در صورت ثمردهی برای همیشه در ذهن و یاد این قشر ماندگار خواهد بود و کارگران را به بهبود اوضاع امیدوار می‌کند.

,

جواد میرحاج

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه