اخبار داغ

کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد؛

تعداد مبتلایان به کرونا؛ رو به افزایش/ تعطیلی اماکن پر رفت و آمد ضرورت دارد

تعداد مبتلایان به کرونا؛ رو به افزایش/ تعطیلی اماکن پر رفت و آمد ضرورت دارد
افزایش چشمگیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن در روزهای اخیر در فارسان باعث شد تا وضعیت شهرستان بحرانی درآید و از تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌ خبر می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، بالا رفتن میزان مرگ‌ومیر مبتلایان به کرونا در  شهرستان فارسان در چند روز گذشته نتیجه رفتارهای سه تا چهار هفته گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است.
 
شرایط وخیم شهرستان فارسان در شیوع بیماری کرونا، مسئولان شهرستان را بر آن داشت تا با وضع کردن محدودیت‌هایی مانند بیرون بَر شدن مجدد فروشگاه‌های فست فود و کاهش حضور مردم در تفرجگاه‌ها، کرونایی را در پیش بگیرند.

تمامی اماکن پر رفت و آمد در فارسان تعطیل شد
 
مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: تمام مناطق گردشگری تفریحی، تاریخی، گیم نت‌ها، کتابخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کلاس‌های فنی حرفه‌ای و باشگاه‌های ورزشی سرپوشیده تعطیل است.

وی افزود: گروه نظارتی  از دستگاه‌های اجرای تشکیل‌شده بر روی این مناطق  نظارت می‌کند.
 
به گزارش جهانبین نیوز ؛ با توجه به بیست و پنجمین جلسه ستاد بیماری کرونا مقرر شد کلیه آموزشگاه‌های وابسته به فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، زبان‌سراها و آموزشگاه‌های زبان، مراسمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، جلسات غیر ضرور و همایش‌ها، مساجد و مصلی ها و برگزاری نماز جمعه، مراکز تفریحی، استخرها و باشگاه‌های بدن‌سازی، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد مثل کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، نمایشگاه‌های تخصصی، مراکز پلاسکو، مراکز ترک اعتیاد، مراکز بازی‌های رایانه‌ای و گیم نت‌ها، شرکت فرش، کافه، قهوه‌خانه، چایخانه‌ها و شهربازی‌ها، بازارهای روز تا کسب مجوز بازگشایی از طریق ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل گردد.
 
اتاق اصناف شهرستان در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی با اتحادیه نانوایان، تالارها و هیات رئیسه کلیه پاساژها، به‌منظور رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در اماکن فوق اقدام نماید.
 
تیم ارزیابی و بازرسی صنایع و کارخانه‌ها (با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت و با همکاری شبکه بهداشت و درمان) نسبت به تشدید نظارت بر کارخانه‌ها و ارائه آموزش‌های لازم به فعالان واحدهای تولیدی و شاغلین این واحدها اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, تمامی اماکن پر رفت و آمد در فارسان تعطیل شد,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه