اخبار داغ

در سکوت رسانه‌ای حامیان معتمدیان؛

معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد/ ثبات مدیریتی در خراسان جنوبی با تغییر پنج استاندار در هفت سال رکورد زد

معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد/ ثبات مدیریتی در خراسان جنوبی با تغییر پنج استاندار در هفت سال رکورد زد
محمدصادق معتمدیان، استاندار سابق خراسان جنوبی سکان استانداری خراسان رضوی را برعهده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان که تا امروز استاندار خراسان جنوبی بود، در جلسه امروز (یکشنبه 27 مهر 1399) هیئت دولت، به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معتمدیان در جلسه هفتم آذرماه 1397 هیئت دولت، به عنوان استاندار خراسان جنوبی منصوب شده بود. پیش از معتمدیان، محمدمهدی مروج‌الشریعه، سید علی‌اکبر پرویزی و وجه‌الله خدمتگزار از سال 1392 تاکنون، در دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی، استانداران خراسان جنوبی بودند. همچنین قهرمان رشید و سید صولت مرتضوی استانداران خراسان جنوبی از سال 1384 تا 1392 در دولت‌های نهم و دهم بودند. ابراهیم رضایی‌بابادی نیز اولین استاندار خراسان جنوبی در سال‌های 1383 و 84 بود.

,

انتصاب پنج استاندار در دولت حسن روحانی، از انتقاداتی است که همواره به عملکرد دولت وارد می‌شود. اکنون که قرار است پنجمین استاندار در فاصله کمتر از یک سال تا پایان دولت روحانی به خراسان جنوبی بیاید، آیا خواهد توانست مشکلات استان را حل و وعده‌های معتمدیان را به پایان برساند؟

,

در اوایل مردادماه سال‌جاری نیز بحث تغییر استاندار خراسان جنوبی و انتصاب معتمدیان به عنوان استاندار خوزستان مطرح شد که با واکنش‌هایی همراه بود. برخی از حامیان معتمدیان و دولت روحانی با حضور در استانداری، تغییر استاندار را به ضرر استان می‌دانستند و برخی دیگر از افراد معتقد بودند نیاز است معتمدیان بماند تا وعده‌هایش برای توسعه خراسان جنوبی، عملیاتی شود.

,

بدون این‌که این‌بار اعتراضی در خصوص رفتن معتمدیان توسط حامیانش رخ دهد، وی جایگزین علیرضا رزم‌حسینی در استانداری خراسان رضوی شد تا مردم و استاندار جدید خراسان جنوبی را با مصوبات و وعده‌هایش تنها بگذارد. رزم‌حسینی استاندار سابق خراسان رضوی نیز در ماه‌جاری در دولت دوازدهم توسط حجت‌الاسلام روحانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی و از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.

,

برای تصدی پست استانداری خراسان جنوبی، افراد مختلفی از سوی گروه‌ها به خصوص حامیان دولت اصلاح‌طلب حسن روحانی معرفی می‌شوند اما آن‌چه برای مردم خراسان جنوبی اهمیت دارد، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به خصوص راه‌آهن، حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، حل مشکلات معیشتی مردم و به سرانجام رساندن وعده‌ها و مصوبات استاندار سابق است.

,

در این خصوص بیشتر بدانید:

,

معتمدیان عزم رفتن کرد/ وعده‌ها روی هوا ماند

, معتمدیان عزم رفتن کرد/ وعده‌ها روی هوا ماند,

انتخاب پنج استاندار برای خراسان جنوبی در دولت حسن روحانی

, انتخاب پنج استاندار برای خراسان جنوبی در دولت حسن روحانی,

شباهت‌های وعده‌های پرویزی و معتمدیان

, شباهت‌های وعده‌های پرویزی و معتمدیان,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه