اخبار داغ

نماینده آستارا:

دولت متولی اصلی ایجاد محدودیت در سفرهای غیرضرور است/ در شرایط کرونایی سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد

دولت متولی اصلی ایجاد محدودیت در سفرهای غیرضرور است/ در شرایط کرونایی سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد
غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه با بلا و بیماری روبرو هستیم ‌که با کسی تعارف ندارد، گفت: اکنون دیگر سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد و خطر مرگ و میر به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در پاسخ به سؤال ۸دی مبنی بر لزوم نظارت های دقیق بر رعایت پروتکل ها و ایجاد محدودیت در مسافرت های غیرضروری برای کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در این رابطه دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا متولی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

مرحبا با بیان اینکه مردم گیلان مهمان نوازند اما مردم ما در شرایطی به سر می برند که باید سلامت خود و خانواده ی خود را حفظ کنند، افزود: با بلایی روبرو هستیم ‌که با کسی تعارف ندارد و احتمال مرگ و میر دارد حتی آنهایی که به این ویروس مبتلا شده و بهبود یافته اند، شرایط سخت، دردناک و وحشتناکی را تجربه می کنند.

,

وی با اشاره به تعطیلی تهران، گفت: اگر تهران تعطیل شده برای این است که مردم در منازل بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند نه اینکه به مسافرت بروند.

,

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده ای فرزندان شان را به مدرسه نمی فرستند تا خطری آنها را تهدید نکند بعد نباید سوار بر ماشین شوند و در شهرهای مختلف به دور زدن بپردازند بلکه باید همه در خانه بمانند تا زنجیره این ویروس را ازیین برود.

,

مرحبا عنوان کرد: اکنون دیگر سفر رفتن با قتل نفس خیلی تفاوت ندارد و خطر مرگ و میر به همراه دارد.

,

نماینده مردم آستارا در مجلس، افزود: مردم پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و در حد امکان در منزل بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود تا با این کار همه در سلامت بمانند لذا توصیه من این است که در چنین شرایط خطرناکی منطق و عقل حکم می کند در خانه بمانیم، حداقل گشت و گذارها که غیرضروری است  را در جامعه کم کنیم.

,

مرحبا با اشاره به فصل آمدن پاییز، گفت: شرایط خیلی خطرناک است و با توجه به اضافه شدن ویروس کرونا و آنفولانزا، مردم باید در منزل بمانند، در واقع اکنون زمان در خانه ماندن است، زمان گردش رفتن نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه