اخبار داغ

مدیر اداره کل مالیاتی استان کرمان:

شهروندان برای تأمین سفته به ادارات مالیاتی استان مراجعه کنند

شهروندان برای تأمین سفته به ادارات مالیاتی استان مراجعه کنند
محمد سلمانی در خصوص عدم وجود سفته در سطح استان گفت: مردم به منظور تأمین سفته می توانند به ادارات مالیاتی مراجعه کنند و شهروندان در سطح شهر کرمان می‌توانند به اداره هفت واقع در ساختمان کوثر و در شهرستان‌ها به ادارات مربوطه مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ تنی چند از شهروندان کرمانی در تماس با این پایگاه خبری در خصوص با اشاره به عدم وجود سفته در سطح استان و ابراز گلایه در این زمینه خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد سلمانی در گفتگو با راه آرمان؛ در این خصوص با بیان اینکه مردم به منظور تأمین سفته می توانند به ادارات مالیاتی مراجعه کنند، گفت: شهروندان در سطح شهر کرمان می توانند به اداره هفت واقع در ساختمان کوثر و در شهرستان ها به ادارات مربوطه مراجعه کنند.

,

مدیر اداره کل مالیاتی استان کرمان ادامه داد: شهروندان به ازای مبلغی که می خواهند سفته دریافت و افزایش دهند، فیش بنویسند، پرداخت کنند و مالیات سفته را ما صادر می کنیم و افزایش سفته را انجام می دهیم و این سفته با امضا رئیس اداره و ممیز اداره مالیاتی در اختیار فرد قرار داده می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه قبلا بانک ملی به تعبیر من سفته را به مردم می فروخت و مردم باید هزینه را پرداخت و سفته را دریافت می کرد، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه سفته نیست و برای آنکه مردم معطل نشوند و قانون نیز در این زمینه این اجازه را داده ما این کار را انجام می دهیم و مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

,

سلمانی در پایان با تأکید بر اینکه ما این کار را به منظور تکریم ارباب رجوع انجام می دهیم، خاطر نشان کرد: در اختیار گذاشتن سفته به شهروندان ربطی به کار ما ندارد؛ اما قانون گذار در ماده 49، 50 و 51 آورده است که ما می توانیم کار ارباب رجوع را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه