اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی:

عده ای تن به کاپیتولاسیون در فضای مجازی داده‌ اند و کَکشان هم نمی‌ گزد

عده ای تن به کاپیتولاسیون در فضای مجازی داده‌ اند و کَکشان هم نمی‌ گزد
زهراسادات امیری گفت: مگر امام بزرگوار ما در مقابل کاپیتولاسیون قیام نکرد، به کجا رسیدیم افرادی که عموماً هم در فضای مجازی فعال هستند، تن به ذلت و کاپیتولاسیون در فضای مجازی داده‌ اند و کَکشان هم نمی‌ گزد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سال‌های قبل همزمان با محرم و صفر شهر  از مردم و حتی برخی مسئولین مذهبی که اکثریت قریب به اتفاق راهی کربلا شده بودند خالی شده بود تا اربعین را در جوار حرم سیدالشهدا (ع) بگذرانند. ناراحت بودیم از اینکه چرا همه رفته‌اند و برای جاماندگان کسی نیست تسلای دلشان باشد؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, !,

زهراسادات امیری  ادامه داد: حتی تعدادی با حقی که از دیگران به گردن داشتند؛ به قافله می‌پیوستند و حسرت زیارت حضوری را بر دل آن‌هایی گذاشتند که اگر حقشان داده می‌شد؛ زائر اربعینی حسین (ع) بودند.

,

وی افزود: اما امسال، شرایط متفاوت شد و کرونا همه را یک دست کرد؛ همه، جامانده شدند و روحانیون و طلاب و هیئتی‌ها و مسئولین مذهبی در شهر هستند؛ اما با سال‌های قبل تفاوتی نمی‌بینیم؛ گویا تنها شور حسینی وجود داشته و  در کربلا رفتن خلاصه شده و نه به کربلایی شدن!!!

, !!!,

این کارشناس تصریح کرد: مثل اینکه به قول شهید مطهری، از شمر زمانه غافل شده و همچنان به دنبال شمر ۱۴۰۰ سال پیش می گردیم. مگر نه آنکه «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»ست؟! به کجا رسیده‌ایم که انقدر بی‌تفاوت شده و قدم از قدم برنمی‌داریم؟!

, !,

وی با اشاره به طرح این سوال که چرا در مقابل توطئه‌ های پنهان و آشکار دشمنان داخلی و خارجی، هیچ واکنشی نمی‌ بینیم، گفت:  امروز با ایجاد کروناهراسی دین و ایمان را نشانه گرفتند و از یک سو بچه‌های معصوم را وابسته به فضای مجازی مسموم کردند و از سوی دیگر، اعتقادات و باورها را بین آن‌ها کمرنگ کردند و مذهبیون ما همچنان ناظر و بی تکاپو هستند!

, !,

امیری گفت: رئیس یک سازمان مذهبی در صحن علنی مجلس، از فساد اینستاگرام می‌گوید و اتفاقا فعالیت خودشان در همان فضاست، دیگری از عدم اعتماد به توئیتر می‌گوید و گلایه از حذف پست‌های مرتبط با سردارسلیمانی و اما دل‌ کندن از زمین دشمن برایش سخت است و وابستگی، منجر به توجیهات گوناگون برای حضور و در حقیقت، کمک به دشمن می‌شود.

, .,

این کارشناس تاکید کرد: عده ای هم زمینه ای را در واتساپ آمریکایی-اسرائیلی تدارک می‌ بیند، مگر امام بزرگوار ما در مقابل کاپیتولاسیون قیام نکرد، به کجا رسیدیم افرادی که عموماً هم در فضای مجازی فعال هستند؛ تن به ذلت و کاپیتولاسیون در فضای مجازی داده‌اند و کَکشان هم  نمی‌ گزد.

, .,

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: امروز، همچنان امام حسین (ع) یار می‌خواهد و هنوز فریاد یاری‌خواهی ایشان پس از ۱۴۰۰ سال، بدون پاسخ مانده است که فرمود: کیست مرا یاری کند؟

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه