اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری پویش "لبخند رضایت" در خراسان شمالی/ توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان

برگزاری پویش "لبخند رضایت" در خراسان شمالی/ توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان
افضل جو از برگزاری پویش "لبخند رضایت" در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند و کارآمدسازی آموزش و پرورش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رسول افضل جو در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: پویش لبخند رضایت در ادامه رزمایش مواسات جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند برگزار می شود و تمام کانونهای بسیج فرهنگیان استان بهصورت همزمان امروز بیست و یکم مهرماه یک برنامه محوری در این خصوص خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا، مشکلات فراوانی را در جامعه و به خصوص حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده است، اظهارکرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی و نبود برخی زیرساختهای در خراسان شمالی اگر تمام دستگاهها و نهادها به کمک آموزش و پرورش نیایند، مشکل تعلیم و تربیت که یکی از مهمترین زیرساختهای تعالی همه جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته کشور است، حل نخواهد شد.

,

افضل جو افزود: به همین راستا سازمان بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش، پویش سراسری لبخند رضایت را در راستای استمرار رزمایش کمک مومنانه اجرا کرد.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان تاکید کرد: در استان ۲۰هزار بسته لوازم تحریر به ارزش ۲۰میلیاردریال، تهیه کتب درسی، تبلت،  صدها بسته غذایی و هزاران پک بهداشتی تهیه شده است.

وی ادامه داد: این اقدامات با همکاری کمیته امداد،بانکها،کارخانجات،خیرین،ادارات در قالب اجرای رزمایش کمک مومنانه انجام شده است.

وی گفت: در ادارات نیز جهت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت،پویش هر کارمند یک دانش آموز نیازمند راه اندازی شده و همچنان ادامه دارد.

,
,
,
,
,

افضل جو با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا،نقش معلم و جایگاه آموزش و پرورش را در اذهان عمومی پررنگ تر کرد ، افزود: باید تهدیدی که این ویروس به وجود آورد را باید به فرصت تبدیل کرد و با بهره گیری از شرایط فضای مجازی و ورود در این عرصه،علم را بیشتر گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی آسیبهای زیادی نیز دارد که همه باید مراقبتهای لازم را لحاظ کنیم.

,
,
,

مسئول بسیج فرهنگیان اظهار کرد: در این شرایط حساس و بحران اقتصادی با اجرای رزمایش کمک مومنانه که از ماه مبارک رمضان شروع و همچنان ادامه دارد،ملت ایران حماسه دیگری آفریدند و با لبیک گفتن به فرمان ولایت و با احساس مسئولیت و حضور در این رزمایش،مشتی محکم برتحریمها و یاوه گویی های استکبار جهانی زدند.

افضل جو گفت: پویش لبخند رضایت در استمرار این رزمایش جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند ادامه دارد و در روز ۲۱ مهر ماه تمام کانونهای بسیج فرهنگیان استان یک برنامه محوری در این خصوص خواهند داشت.

,
,
,

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرهنگیان و معلمان خراسان شمالی که در جبهه دانایی در این شرایط کرونا امورات تعلیم و تربیت را به صورت جهادی دنبال می کنند ، از همه دستگاهها و نهادهایی که در این رزمایش و پویش لبخند رضایت همکاری داشتند و دارند نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه