اخبار داغ

رئیس بازرسی اصناف تویسرکان مطرح کرد؛

اعلام و تشدید محدودیت های کرونایی در تویسرکان/2 واحد عرضه کننده قلیان پلمپ شدند

اعلام و تشدید محدودیت های کرونایی در تویسرکان/2 واحد عرضه کننده قلیان پلمپ شدند
علیرضا میرمحمدی با اعلام اینکه آرایشگاه های زنانه تعطیل، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی نیز بطور کامل تعطیل شدند، گفت: امکان مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر پلمپ می شوند، در این زمینه دو واحد عرضه کننده قلیان پلمپ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چند هفته ای می شود که آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان رو به افزایش است و این مسئله سبب شد تا شاهرخی، استاندار همدان به عنوان رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا به دنبال طرح تشدید محدودیت های کرونایی در سطح استان باشد و اقداماتی انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

هرچند این اقدامات و مصوب شدن محدودیت های کرونایی می بایست زودتر از این ها رخ می داد، با این حال ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است و اگر مصوبات این ستاد به شکلی جامع در سطح استان اجرایی شود، می توان انتظار داشت که روند صعودی افزایش مبتلایان  به کرونا تا حدودی کنترل شود.

,

در تویسرکان  نیز این طرح ها و محدودیت های کرونایی در دست اجرا است.

,

در این باره علیرضا میرمحمدی، رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در اجرای این طرح اغذیه فروش ها مؤظف شدن که داخل واحد صنفی سرویس دهی کنند.

,

وی با اعلام اینکه رستوران ها باید فقط به صورت “بیرون بر” فعالیت کنند، عنوان کرد: آرایشگاه های زنانه، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی نیز به طور کامل تعطیل شدند.

,

رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان از پلمپ شدن دو واحد صنفی عرضه کننده قلیان خبر داد و افزود: اماکن مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر، پلمپ می شوند.

,

میرمحمدی در ادامه از مردم خواست با کسبه همکاری کنند و گفت: پلاکارد ورود بدون ماسک ممنون توسط بازرسی اصناف چاپ و درب واحدهای صنفی نصب شده است.

,

وی همچنین اعلام کرد: تیم گشت مشترک متشکل از اداره  اماکن، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت و اتاق اصناف به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید می کنند.

,

به گزارش خبرنگار عصر همدان، کرونا بسیار نزدیک شده و باید خطرات و عوارض آن را جدی بگیریم تا همه با هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه