اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبرداد؛

اختصاص بسته‌های حمایتی برای حوزه گردشگری

اختصاص بسته‌های حمایتی برای حوزه گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا، بسته‌های حمایتی برای کسب‌و‌کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه گردشگری اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ارجمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بیش از 7 ماه است تاسیسات گردشگری و مجموعه صنایع دستی به دلیل انتشار ویروس کرونا تعطیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به ارائه حمایت‌های دولتی در زمینه حوزه گردشگری و صنایع دستی، بیان داشت: بخشی از پکیچ‌های حمایتی از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا تصویب شده است که قرار است اجرایی می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: بخشش اجاره بها، بخشودگی بخشی از مالیات و فرصت در پرداخت معوقات انشعبات آب، برق و گاز از حمایت‌های در نظر گرفته شده برای فعالان حوزه گردشگری محسوب می‌شود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از فعالان حوزه گردشگری استان زنجان در سامانه برای ارائه حمایت ثبت‌نام کرده‌اند که حمایت‌های لازم از این افراد در استان انجام می‌شود.
,
 
,
ارجمند تصریح کرد: باز پرداخت تسهیلات بانکی طبق مصوبات ستاد ملی کرونا برای کسب‌و‌کارهای آسیب دیده حوزه گردشگری استان امهال شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مهلت پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی در سال جاری افزایش یافت، افزود: مهلت پرداخت هزینه‌های مالیاتی نیز تا پایان سال تمدید شد.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: فعالان حوزه گردشگری استان مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا باید تا پایان آذر ماه نسبت به ثبت‌نام دریافت خدمات اقدام کنند تا از مهلت در نظر گرفته شده استفاده کنند.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به کسب‌و‌کارهای آسیب دیده حوزه گردشگری انجام می‌شود، ادامه داد: بازپرداخت تسهیلات از اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.
,
 
,
ارجمند بیان داشت: در حال حاضر حوزه گردشگری به دلیل شیوع بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و حمایت‌های دولت می‌تواند بخشی از مشکلات این قشر را حل کند.
,
 
,
وی گفت: این تسهیلات 12 درصدی است که فعالان بخش گردشگری می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه کارآ این تسهیلات را دریافت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه