اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

دود عملکرد سلیقه‌ای و پراکندگی تصمیم‌گیری در کلان اجرایی به چشم مردم می‌رود

دود عملکرد سلیقه‌ای و پراکندگی تصمیم‌گیری در کلان اجرایی به چشم مردم می‌رود
پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها در حوزه اجرا سلیقه‌ای است و خط و مشی مشخصی را دنبال نمی‌کند و در نهایت دود این عملکرد سلیقه‌ای و پراکندگی تصمیم‌گیری در کلان اجرایی، به چشم مردم و مصرف‌کننده می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با کُردتودی، با انتقاد از گرانی مجدد مرغ در روزهای اخیر به علل گرانی و راه‌های ایجاد ثبات قیمتی این کالای اساسی اشاره کرد و گفت: از آنجا که باید دلیل اصلی گرانی مرغ را در عدم تامین نهاده‌های دامی یافت، درصورت تامین این نهاده‌ها، می‌توان به تولید انبوه گوشت مرغ و حتی صادرات نیز رسید، در واقع اگر مشکلاتی همچون تامین ارز و انجام به موقع ثبت سفارشات، حل شود قیمت گوشت مرغ مناسب شده و تولید انبوه نیز محقق خواهد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه مرتبا شاهد افزایش قیمت کالاهای مختلف اساسی به صورت نوبتی هستیم اما وزیر جدید صمت گزارش‌های امیدبخشی مبنی بر ایجاد ثبات قیمتی در بازار کالاهای اساسی داده است.

,

وی اضافه کرد: افزایش قیمت مرغ و دیگر کالاهای اساسی همچون زنجیره‌ای به هم مرتبط هستند که این مهم به تدابیر مدیریتی و اجرایی باز می‌گردد چراکه بسیاری تصمیم‌گیری‌ها در حوزه اجرا سلیقه‌ای است و خط و مشی مشخصی را دنبال نمی‌کند و در نهایت دود این عملکرد سلیقه‌ای و پراکندگی تصمیم‌گیری در کلان اجرایی، به چشم مردم و مصرف‌کننده می‌رود.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از بعد نظارتی خود به این موضوع ورود می‌کند و حتما تصمیماتی را به نفع مردم خواهد گرفت، اضافه کرد: اگرچه تصمیمات اجرایی در دست مجلس نیست اما مجلس یازدهم در تلاش است شرایط بهتری را برای مردم فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه