اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خبر داد؛

شهید چمبری پس از 37 سال پنجشنبه به زادگاهش باز می‌گردد

شهید چمبری پس از 37 سال پنجشنبه به زادگاهش باز می‌گردد
پسنده گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید چمبری روز پنجشنبه ساعت یک و نیم از لیکک به سمت گلزار مطهر شهید برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ نشست شورای اداری شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد و در این زمان برگزاری مراسم، سخنران و محل برگزاری مراسم تشییع شهید چمبری مشخص شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی  گفت:مردم و مسئولان بهمئی در مراسمی باشکوه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از فرزندان شهیدشان استقبال می کنند.

,

نشست شورای اداری شهرستان بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

,

این نشست با موضوع آمادگی برای استقبال و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید علی چمبری، شهید تازه تفحص شده ۸ سال دفاع مقدس شهرستان و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست گفت: شهدای والامقام برای اعتلای اسلام و انقلاب از جان شیرین خود گذشتند، امروز وظیفه ما مسئولان است که قدردان شهدا باشیم .

,

سرهنگ پاسدار باقر پسنده تصریح کرد: البته مردم شهید پرور شهرستان خود قدردان شهدا هستند و که نمونه بارز این قدرشناسی ،برگزاری بی نظیر ترین یادواره در جنوب کشور یعنی  یادواره شهدای ایل بهمئی بود.

,

وی افزود: تعدادی از شهدا عملیات خیبر با تشخیص آزمایش DNA شناسایی شدند که روز گذشته به ما خبر دادند شهید علی چمبری از فرزندان بهمئی در بین این شهداست.

,

وی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید روز پنجشنبه ساعت یک و نیم از لیکک به سمت گلزار مطهر شهید در روستای چم شهرو، زادگاه شهید حرکت  و برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت:مردم و مسئولان بهمئی در مراسمی باشکوه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از فرزندان شهیدشان استقبال می کنند.

,

پسنده افزود: سخنران مراسم جانشین قرارگاه کربلای جنوب است و نماز میت به امامت امام جمعه شهرستان اقامه می شود.

,

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در این نشست، گفت: ابتدا تقدیر می کنم از سپاه پاسداران که در سالهای اخیر برنامه های فرهنگی متنوع و موثری اجراکرده است.

,

, ,

حجت اله فروزی تصریح کرد:خدا را شاکریم که شهید چمبری بعد از ۳۷ سال به آغوش خانواده خویش بازگشت.

,

وی افزود:با توجه به اینکه شهید به گردن همه مردم و مسئولان حق دارد،باید همه برای برگزاری باشکوه مراسم سنگ تمام بگذارند.

,

عابدی،معاون فرماندار شهرستان در این نشست هم از تمامی مسئولان خواست برای برگزاری باشکوه مراسم استقبال و تشییع شهید،سنگ تمام بگذارند.

,

تصاویر تکمیلی:

, تصاویر تکمیلی:,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه