اخبار داغ

چه کسی دوست دارد کرونا بگیرد؟

محمدی‌راد: خوب شد لیگ والیبال را متوقف کردند/ وضعیت سپاهان رو به پیشرفت است

محمدی‌راد: خوب شد لیگ والیبال را متوقف کردند/ وضعیت سپاهان رو به پیشرفت است
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: اگر لیگ برتر را دو هفته دیگر ادامه می‌دادند تمام جامعه والیبال به این بیماری مبتلا می‌شدند.
[

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد وقفه دو هفته‌ای لیگ برتر والیبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تصمیم درست و به موقعی بود. در حقیقت این دو هفته هم می‌تواند به مربیان برای بازسازی و مرور کارهای تیمی‌شان کمک کند و از آن مهم‌تر فرصتی می‌شود تا آنهایی که به این ویروس مبتلا شده‌اند سلامت نسبی خود را بدست آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدی‌راد ادامه داد: باور کنید اگر لیگ را دو هفته دیگر ادامه می‌دادند تمام جامعه والیبال به این بیماری مبتلا می‌شدند و دیگر در آن مقطع کاری جز تعطیلی طولانی مدت لیگ باقی نمی‌ماند.

,

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد وضعیت تیم خودش تاکید کرد: این بار دومی است که ما با این مشل روبرو می‌شویم. این بار 7، 8 نفر از بچه‌ها و کادر فنی به بیماری کوید19 مبتلا شده‌اند و باید در این دو هفته قرنطینه و بحث بازیابی سلامت بچه‌ها را جدی‌تر بگیریم. یک بار هم قبلا این ویروس در تیم ما افتاده بود که با تلاش مجموعه پزشکی و همین‌طور رعایت کردن سفت و سخت مسایل درمانی توانستیم از آن عبور کنیم.

,

محمدی‌راد درباره این موضوع که گفته می‌شود بعضی تیم‌ها عامدانه پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی‌کنند تصریح کرد: واقعا بعضی از حرف‌ها باعث دلسردی آدم می‌شود. آیا کسی هست که دوست داشته باشد کرونا بگیرد؟! به جرات می‌توانم بگویم هیچ تیمی به اندازه سپاهان تست کرونا از عواملش نگرفته بود. ضمن اینکه در سفرهای تیمی ما با اتوبوس باشگاه رفت و آمد می‌کردیم. 15 ساعت تا مریوان با اتوبوس رفتیم و سختی راه را به جان خریدیم تا با هوایپما و سواری به کردستان نرویم. سرایت این ویروس واقعا عجیب و غریب است و اصلا معلوم نمی‌کند از کجا و از چه کسی به آدم می‌رسد!

,

مربی اسبق تیم ملی درباره شروع مجدد لیگ از اوایل آبان ماه گفت: این طور که گفته می‌شود فدراسیون تصمیم دارد نیم فصل دوم را به گونه‌ای دیگر برگزار کند. امیدوارم شرایطی را در نظر بگیرند تا مشکلات کمتر بشود. ضمن اینکه تیم ما هم در این هفته‌های برگزار شده عملکرد خوبی داشت و با شروع دوباره لیگ می‌خواهیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم، هر چند که بازیهای سخت و مهم‌مان مانده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه