اخبار داغ

خبر خوب از شهردار تبریز؛

حقوق کارگران در اولویت قرار گرفت/ پیگیری‌های عضو شورای تبریز جواب داد

حقوق کارگران در اولویت قرار گرفت/ پیگیری‌های عضو شورای تبریز جواب داد
شهردار تبریز در نامه‌ای دستور داد که از این به بعد ابتدا حقوق کارگران و سپس حقوق کارکنان رسمی و مدیران پرداخت شود و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین‌باهر در نامه‌ای به معاونین شهردار، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دستور داد که پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارکنان در اولویت و پیش از پرداخت حقوق مدیران قرار گیرد. شهین‌باهر در نامه خود با تاکید بر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران مجموعه شهرداری در زمان مقرر نوشت: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بدیهی است هریک از واحدها که موفق به پرداخت حقوق کامل کارکنان و کارگران شرکت‌های طرف قرارداد نباشند مجاز به پرداخت حقوق و مزایای مدیران نخواهد بود. در این نامه همچنین اولویت پرداخت حقوق به ترتیب زیر آورده شده است:

,

حقوق و مزایای کارگران شاغل در بخش تنظیف

,

حقوق و مزایای کارگران شاغل در بخش فضای سبز

,

کارکرد خودروهای استیجاری

,

حقوق و مزایای کارکنان شرکت طرف قرارداد(همشهری)

,

حقوق و مزایای کارکنان قراردادهای کار معین

,

حقوق و مزایای کارکنان رسمی و بیمه‌ای

,

در این نامه همچنین آورده شده که نظارت بر ضمن اجرای این دستورالعمل با ادارات کل حراست و حسابرسی بوده و در صورت گزارش تخلف هر مجموعه برخورد جدی و اداری صورت خواهد گرفت.

,

گفتنی است؛ در ماه‌های گذشته برخی از اعضای شورا از جمله محمدحسن اسوتچی پیگیر تاخیر در پرداخت حقوق کارگران بوده و درخواست داشتند که ابتدا حقوق کارگران و سپس مدیران پرداخت شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه