اخبار داغ

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم لرستان لحاظ شد

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم لرستان لحاظ شد
ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: خط ویژه اعتبارات برای رفع بیکاری در مناطق محروم در نظر گرفته شده که 1000 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مناطق محروم لحاظ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک یحیی ابراهیمی ظهر امروز در مراسم بازدید از شهرک صنعتی نورآباد اظهار داشت: آمار بیکاری در شهرستان دلفان بسیار بالا بوده که این خود آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: شهرستان دلفان با این جمعیت فاقد یک کارخانه بوده و این در حالیست که فاکتوهای منفی ریشه در بیکاری دارد در حالی که در دو شهرستان نعمت ها و ظرفیت های زیادی وجود دارد و افراد تحصیل کرده و نیروی کار هم هستند اما متاسفانه از ریل توسعه عقب مانده اند.

,

ابراهیمی تصریح کرد: امروز اشتغال نیاز اصلی و مطالبه مردم است و در این راستا پیگیری های زیادی صورت گرفته که خط ویژه اعتبارات برای اشتغالزایی در مناطق محروم در دستور کار قرار گیرد.

,

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: انتظار می رود اعتباراتی در این راستا برای این شهرستان در نظر گرفته شود که یک خط ویژه ۷۰۰ میلیارد تومانی و ۳۰۰ میلیارد تومانی به اضافه برنامه هایی برای تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی استان مد نظر قرار گیرد.

,

وی بیان کرد: ضروری است تا زمان بندی برای اجرای کارها تعریف شود تا هر برنامه در زمان مقرر اجرا گردد.

,

ابراهیمی عنوان کرد: استان لرستان بعد از استان های شمالی بیشترین بارشها را دارد اما در حوزه کشاورزی و صنعت چندان پیشرفتی نداشته است و علیرغم این موارد در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های بالقوه ای است که نمونه آن آبگرم است که هنوز بعد از سالها جاده این منطقه گردشگری مساعد نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه