اخبار داغ

در مراسم تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه مطرح شد؛

کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد+ تصاویر

کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد+ تصاویر
حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: خبرنگاری رسالتی خطیر در دنیای امروز که دنیای انفجار اطلاعات است داشته و حفظ این رسالت همت‌ها و تلاش های بالایی را می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه و جمعی از خبرنگاران در ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: خبرنگاری رسالتی خطیر در دنیای امروز که دنیای انفجار اطلاعات است کخه حفظ این رسالت همت‌های و تلاش های بالایی را می‌طلبد.
,
 
,
محقق زاده با اشاره به اینکه خبرنگار باید در جستجوی خبر باشد عنوان کرد: کار خبری باید بدون تساهل و تسامح باشد و رسالت اصلی نباید فدای فرعیات و حواشی شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های یک خبرنگار امانتداری است که منجر به ارائه دقیق کلمات در خبرشود، افزود: خبرنگاران باید با آن شم تیزبینی خود مسائل را بیرون آورند و رسانه ای کنند.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه مردم ایران را امتی بسیار نجیب و انقلابی معرفی کرد که همه سختی ها و مشکلات را تحمل کرده اند و همیشه پای آرمان های مقدس نظام مانده اند.
,
 
,
در پایان این نشست از خبرنگاران فعال حوزه رسانه با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛,
 
,
, , , ,
 
,
 
,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه