اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا مطرح شد؛

بی‌تدبیری مسئولان شهری در توزیع بودجه تهران/ شورای شهر باید به مردم بگوید پولشان کجا مصرف شده است؟

بی‌تدبیری مسئولان شهری در توزیع بودجه تهران/ شورای شهر باید به مردم بگوید پولشان کجا مصرف شده است؟
عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر در ایام بحران کرونا مراکز فرهنگی و هنری فعالیتی نداشته اند،باید مسئولان بودجه آن مراکز را به مواردی که نیاز هست انتقال داده و هزینه کنند.
[

ابوالفضل قناعتی عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رابطه با خبر تخصیص بودجه 126 میلیاردی شهرداری و شورای شهر تهران به مراکز فرهنگی در سال 99 اظهار کرد: بودجه‌ای که مجموعه‌های شهرداری درخواست می‌دهند باید در راستای برنامه باشد،یک برنامه پنج ساله سوم وجود دارد که برش خورده آن را به مسئولانی که در برنامه کد بریده برای آنها تعریف شده ابلاغ می‌کنند و اگر برش خورده آن در برنامه امسال وجود دارد، باید براساس درآمدها، تخصیص‌ها نیز صادر شود.

, ابوالفضل قناعتی عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی, ابوالفضل قناعتی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شورای شهر هزینه مراکز بدون فعالیت را به بخش‌های درمانی بدهد

, شورای شهر هزینه مراکز بدون فعالیت را به بخش‌های درمانی بدهد, شورای شهر هزینه مراکز بدون فعالیت را به بخش‌های درمانی بدهد,

وی با اشاره یه نحوه تخصیص بودجه به مراکز فرهنگی و هنری، توجه به کارکرد این مراکز را یک الزام دانست و تاکید کرد: اگر در ایام بحران کرونا این مراکز فعالیتی نداشته اند، باید مسئولان بودجه آن مراکز را در جاهایی که نیاز هست هزینه کنند، به طور مثال می‌توانند این بخش را در حوزه بهداشت و درمانگاه‌های شهرداری که به مردم خدمت می کنند، هزینه کنند.

,

وی در تذکری به ناظران عملکرد شهرداری تهران، تصریح کرد: اعضای شورای شهر اگر می‌بینید یک مرکز به واسطه کرونا عملکرد چندانی نداشته، باید هزینه‌های آن بخش را به مراکز فعال شهر انتقال و در آنجا هزینه کنند.

,

باید در اعتبارات تخصیص یافته نظارت لازم صورت گیرد

, باید در اعتبارات تخصیص یافته نظارت لازم صورت گیرد, باید در اعتبارات تخصیص یافته نظارت لازم صورت گیرد,

قناعتی با تشریح برخی وظایف شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: این نهاد موظف است نسبت به اعتبارات تخصیص یافته نظارت لازم را داشته و در صورت عدم فعالیت و یا مغایرت در انجام و اجرای آن اقدام، اعتبارات دیگر مرکز را قطع و مانع پرداخت آن شود.

وی نسبت به بی تفاوتی اعضای شورای شهر به رویکرد نظارتی این مجموعه هشدار داد و گفت: اگر سیستم نظارتی شورای شهر حذف شود، بی تفاوتی و بی انگیزگی را در ماموریتهایی که قانونگذار برعهده شورا گذاشته، شاهد خواهیم بود.

عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به یکی از وعده‌های فراموش شده خیابان بهشت، تصریح کرد: در موضوع حمل و نقل تهران، وعده افزایش 2 هزار واگن قطار و چندین هزار اتوبوس گویا فراموش شده است، در حالی که ۴ سال از عمر این شورا می گذرد اما هیج اتفاقی رخ نداده است، اینها باید به مسئولان و افکار عمومی پاسخ دهند و در صوت وجود چنین مشکلاتی در حوزه حمل و نقل و... اگر پولی در باب مراکز هنری که در این ایام هیج فعالیتی ندارند هزینه شود عین بی تدبیری است.

انتهای پیام/ا

,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه