اخبار داغ

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به آسیب‌دیدگان سیل و زلزله در بوشهر

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به آسیب‌دیدگان سیل و زلزله در بوشهر
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: حدود 51 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق سیل‌زده استان ابلاغ شده است. این تسهیلات برای پرداخت به منازل آسیب دیده شهری و روستایی کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: عملکرد موثر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سطح روستاها و شهرها به خوبی می‌توان لمس کرد. این نهاد انقلابی به‌عنوان دستگاه قوی یادگار امام راحل همچنان در کنار  مردم حضور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عبدالکریم جمیری تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های مجمع نمایندگان استان بوشهر براساس اولویت‌هاست و تلاش می‌کنیم عملکرد قابل دفاعی داشته باشیم.

,

, ,

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر به مردم از هیچکس پوشیده نیست، تاکید کرد: از مدیریتی که با برنامه جهت رفع مشکلات مردم عمل کند، حمایت خواهم کرد.

,

وی خطاب به مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: این نشستها باید بیشتر برگزار شود و از هرگونه پیگیری در سطح کلان جهت کمک به این نهاد برای اجرای پروژه‌های اساسی در استان دریغ نمی‌کنم.

,

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به آسیب دیدگان سیل و زلزله در استان بوشهر

, ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به آسیب دیدگان سیل و زلزله در استان بوشهر,

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با تقدیر از نگاه مثبت نماینده بوشهر در مجلس و مسئولان ارشد استان نسبت به عملکرد این نهاد، گفت: ۵۱ میلیارد تومان برای بازسازی مناطق سیل‌زده استان ابلاغ شده است که  این تسهیلات برای پرداخت به منازل آسیب دیده شهری و روستایی کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه تخصیص یافته است.

,

حمید حیدری بریدی بیان کرد: برای هر واحد آسیب دیده شهری ناشی از سیل در سال‌های ۹۸ و ۹۹ مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۴ درصد پرداخت می‌شود.

,

وی گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات بازسازی، ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی کم‌بهره و ۲۹ میلیون تومان کمک بلاعوض برای هر واحد آسیب دیده شهری پرداخت می‌شود که در مجموع ۹۴ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی شهری برای بازسازی به صورت وام ۴درصد و کمک بلاعوض خواهد بود.

,

, ,

وی افزود: برای واحدهای مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل نیز مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد، ۱۵ میلیون تومان تسهیلات کم بهره معیشتی و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به صاحبان واحدهای مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل در ۵ شهرستان کنگان، جم، دیر، دشتستان و گناوه پرداخت می‌شود. برای بازسازی هر واحد مسکونی روستایی آسیب دیده از سیل در مجموع ۸۰ میلیون تومان وام کم بهره و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود و در این راستا ۵۷۶ واحد مسکونی که آسیب دیده‌اند که برای تعمیر آنها ۳۰ میلیون تومان وام بازسازی و معیشتی با نرخ سود ۴درصد و ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در ادامه با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، این طرح را یکی از جدی‌ترین برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی به منظور تعادل بخشی بین عرضه و تولید مسکن است که سهم استان بوشهر در این طرح ۲ هزارو ۳۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

,

این مقام مسئول گفت: ۲هزار و ۲۱ قطعه زمین از طرف اداره کل راه و شهرسازی این استان در۱۲ شهر برای اجرای طرح ملی مسکن به این نهاد واگذار شده‌است.

,

وی افزود: تاکنون ۲هزار و ۹۷۰ نفر برای شرکت در طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه